جابه جایی ۳۴۰ هزاز تن انواع کالا  و ۸۸ هزار مسافر در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۸ هزار ۹۰۰ مسافر در قالب ۲۲ هزار و ۹۷ سفر در استان ایلام جابجا شده است.

«نورالله دلخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۸ هزار ۹۰۰ مسافر در قالب ۲۲ هزار و ۹۷ سفر در استان ایلام جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد سفر ۴۸ درصد و تعداد مسافر ۳۵ درصد افزایش داشته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جابجایی مسافران اشاره و گفت: بر اساس بخشنامه‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ضدعفونی کردن محل دفتر پیشخوان و فروش بلیت، استعلام تست کرونای مسافران با کدملی و انجام سفر با ناوگان اتوبوسی با ظرفیت ۵۰ درصد الزامی است.

 

وی گفت: بر اساس  کارت هوشمند، هزار و ۸۴۱ راننده در بخش حمل و نقل مسافر و هزار و ۲۸۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بین شهری در استان فعالیت دارند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: طی دو ماهه اول سالجاری ۳۴۰ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان جابجا شده است.

 

 دلخواه با بیان اینکه این میزان حمل کالا توسط ۲۰ هزار و ۲۴۵ سرویس (بارنامه) جابجا شده است، تصریح کرد:  سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند.

کد خبر 1059239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha