درخواست فلسطینی ها برای شکستن محاصره منطقه شیخ جراح

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه چهاردهمین محاصره روز منطقه شیخ حراج، به مراسم همبستگی با ساکنان این منطقه حمله کردند و شرکت کنندگان در این مراسم را سرکوب کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومة،  منطقه شیخ حراج در قدس اشغالی شب گذشته(شنبه ) و بامداد امروز(یکشنبه) شاهد سرکوب ساکنان این منطقه توسط  نظامیان اشغالگر صهیونیستی در چهاردهمین روز محاصره است.

 

رسانه های داخلی فلسطین گزارش دادند: نظامیان اشغالگر اسرائیل به شرکت کننده در مراسم همبستگی با ساکنان منطقه شیخ حراج حمله کردند و با آب فشار قوی آنها را متفرق کردند و به سمت آنها بمب صوتی شلیک کردند که در نتیجه آن تعدادی از فلسطینی ها زخمی شدند.

 

این رسانه ها گزارش دادند: نظامیان اشغالگر از تظاهرات ساکنان شیخ جراح در وردی این منطقه جلوگیری کردند و مانع ورود حامیان آنها به این منطقه شدند.

 

این رسانه ها اعلام کردند: رژیم صهیونیستی محاصره بر این منطقه را ادامه می دهد و تنها شهرک نشینان یهودی اجازه ورود و خروج آزادانه به این منطقه را دارند.

 

این رسانه ها تاکید کردند: نظامیان اشغالگر یک جوان فلسطینی را به دلیل مشارکت در این تحصن همبستگی با ساکنان شیخ جراح بازداشت کردند.

کد خبر 1059268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha