آغاز طرح آب رسانی به ۱۲ روستای مسیر خرمشهر به شلمچه

طی آئینی با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند، امروز (یکشنبه ۲ خرداد) طرح آب رسانی به ۱۲ روستای مسیر خرمشهر به شلمچه به مناسبت سوم خردا ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حسین گروسی» ظهر امروز (یکشنبه ۲ خرداد) در آئین عملیات اجرایی طرح آب رسانی به ۱۲ روستای مسیر خرمشهر به شلمچه اظهار کرد: با توجه به بُعد ملی و حضور صدها هزار نفر از زائران اربعین حسینی و راهیان نور طرح آبرسانی به روستاها مسیر منتهی به شلمچه و این منطقه مرزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند، افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح آبرسانی ۱۲ روستای مسیر خرمشهر به شلمچه بیش از ۳۰ هزار نفر از اهالی روستاهای این منطقه از آب سالم بهداشتی بهره‌مند می شوند.

 

در ادامه نیز «محمد حیدری» طرح آبرسانی به شلمچه را به عنوان یک طرح استراتژیک خواند و اظهار کرد: این طرح به لحاظ اهمیت بالایی که دارد یک طرح هادی عمرانی نیست لذا می بایست به صورت ویژه به آن نگاه کنیم و در دستور کار قرار گیرد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر خطاب به مسئولان این عملیات مهم خواستاتر تسریع در اتمام پروژه شد و تاکید کرد: با توجه به نزدیکی اربعین حسینی و احتمال برگزاری این مراسم در سال جاری این طرح باید هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

کد خبر 1059285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha