رسانه ها برای هدایت فضای مجازی در انتخابات نقش مهمی دارند

علیزاده با بیان اینکه خوشبختانه رسانه های استان اشراف کاملی در حوزه کاری خود خصوصاً در مسئله انتخابات دارند و به دنبال ترغیب و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستند، تصریح کرد: رسانه ها برای هدایت فضای مجازی استان نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدرضا علیزاده، یکشنبه(۲ خرداد) در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مطبوعات با موضوع پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی گفت: ۳۶۵ رسانه در استان مشغول فعالیت است که از این تعداد ۱۲۹ پایگاه خبری و ۲۳ رسانه الکترونیکی است.

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: رسانه های ما در تولید و انتشار محتوا عملکرد خوبی دارند و نشریات فعال ما به عنوان مرجع عمل می کنند و نقش و جایگاه رسانه های استان بسیار مهم است.

 

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه رسانه های استان اشراف کاملی در حوزه کاری خود خصوصاً در مسئله انتخابات دارند و به دنبال ترغیب و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستند، تصریح کرد: رسانه ها برای هدایت فضای مجازی استان نقش مهمی دارند.

 

 

علیزاده ادامه داد: رسانه های مکتوب در گسترده ملی و سراسری ممکن است جایگاه افت داشته باشد اما نشریات محلی و منطقه ای و استانی جایگاه مهم و موثری دارند که باید نقش خودشان را در راستای اهداف به خوبی ایفا کنند تا حق مطلب ادا شود.

 

 

 
وی در پایان از راه اندازی کمیته نظارتی در حوزه مطبوعات و چاپخانه ها خبرداد و افزود: همچنین کمیته شهرستانی تشکیل شد و نظارتی که وظیفه ما است دنبال می شود که با ان شاءالله با توجه به درایت و عنایت رسانه شاهد ایفای نقش رسانه در عرصه انتخابات باشیم.

کد خبر 1059317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha