اعتبارات اشتغالزایی مددجویان ایلامی دو برابر شد

موسی نژاد گفت: اعتبارات اشتغال زایی این نهاد امسال نسبت به سال گذشته دوبرابر خواهد شد و تحول مهمی در حوزه اشتغال نیازمندان استان ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در نشست کارگروه تخصصی اشتغال و کارآفرینی امداد استان  ایلام اظهار کرد: اعتبارات اشتغال زایی کمیته امداد سال 98 حدود 80 میلیارد تومان بوده که این رقم امسال به بیش از 230 میلیارد تومان رسیده و با مشارکت برخی بانک ها این رقم به حدود 300 میلیارد تومان خواهد رسید.

 

« قنبر موسی نژاد» با بیان اینکه برنامه های متنوعی در حوزه اشتغال برای مددجویان و نیازمندان استان ترسیم شده است، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار از ظرفیت گروههای جهادی در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان استان استفاده خواهد شد و بسترسازی لازم برای تحقق اینکار صورت گرفته است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تنوع در ایجاد اشتغال و راه اندازی مشاغل نوین و دانش بنیان مددجویان را از برنامه های محوری کمیته امداد در عرصه اشتغال برشمرد و گفت: در چند سال اخیر حرکتهای خوبی در این زمینه صورت گرفته که با استقبال مددجویان جویای کار و تحصیل کرده مواجه بوده و امسال این حرکتها استمرار خواهند داشت.

 

موسی نژاد یادآور شد: استفاده از ظرفیت و توان بنگاههای اقتصادی و دستگاههای متولی اشتغال،استمرار طرح راهبری شغلی و تخصصی تر شدن حوزه اشتغال، اشتغال زایی از طریق کاریابی و بهره گیری از توان کارفرمایان باتجربه و نیز اشتغال به روش هدایت شغلی از جمله دیگر برنامه های کمیته امداد استان ایلام در حوزه کارآفرینی خواهد بود.

 

در ادامه نیز شرکت کنندگان در نشست تخصصی کارگروه اشتغال و نیز نمایندگان گروه های جهادی کارآفرین  نکته نظرات خود را بیان کردند.

 

گفتنی است این نشست ویدئو کنفرانس با حضور ویدئویی مشاور معاون اشتغال و خودکفایی مرکز، مدیران گروه های جهادی از تهران  و  روسای ادارات اجرایی و کارشناسان اشتغال و خودکفایی  سراسر استان با موضوع جهادگران کارآفرین و تشریح برنامه های اشتغال زایی کمیته امداد استان برگزار شد

کد خبر 1059338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha