پایگاه های بسیج در حوزه مقابله با کرونا خوش درخشیدند

شریفی گفت:حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در حوزه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، کار‌های اثرگذار و ماندگار و قابل توجه داشتند و در حوزه رصد و شناسایی و تیم‌های مراقبتی و نظارتی نیز به شبکه بهداشت کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «ابراهیم شريفی» عصر امروز(۲خرداد) در همایش فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برتر استان مازندران  با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار«سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در سالن غدیر شهرستان ساری برگزار شد، اظهار کرد: جمع کوچکی از مجموعه بزرگ پایگاه‌های مقاومت را دعوت کردیم و هفت نفر به بیان شیوه کار و نظرات خود می‌پردازند.

 

فرمانده سپاه شهرستان ساری با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، گفت: بسیج همچون بدن انسان نیست که یک مغز داشته و فرمان از مغز صادر شود و به دیگر اعضا برسد بلکه همه اجزای بسیج مغز هستند.

 

شریفی افزود: جمع حاضر امروز عصاره‌ای از مغزهای بسیج هستند که هر کدام دارای عملکردهای خیلی خوب هستند که امیدواریم بهره ببریم.

 

وی به اجرای موفق گشت رضویون رزمایش الی بیت المقدس به عنوان یکی از کار‌های ماندگار و اثرگذار بسیج اشاره کرد و گفت: همچنین در حوزه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، کار‌های اثرگذار و ماندگار و قابل توجه داشتند و در حوزه رصد و شناسایی و تیم‌های مراقبتی و نظارتی نیز به شبکه بهداشت کمک کردند.

 

شریفی افزود: در حوزه پشتیبانی نیز تیم‌های پشتیبانی حوزه‌های مقاومت، ناحیه مقاومت و پایگاه مقاومت فعال بوده و با حضور امام جماعت، فرمانده پایگاه و معتمدین محل در رسیدگی به مشکلات محله کار‌های بسیار اثرگذار و ماندگار انجام دادند و همچنان این روند ادامه دارد.

کد خبر 1059364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha