تجمع  مردم قم در حمایت از مردم فلسطین

تجمع مردم انقلابی قم در حمایت از مقاومت فلسطین عصر امروز در میدان روح الله قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، تجمع مردم انقلابی قم به شکرانه پیروزی مقاومت جشن پیروزی مقاومت فلسطین عصر امروز در میدان روح الله قم برگزار شد..

 

در این مراسم که باحضور قشرهای مختلف مردم، بسیجیان، دانشجویان و طلاب جهادی در جوار بیت امام راحل برگزار شد، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده شد و تجمع کنندگان دست نوشته هایی با مضمون فلسطین حمایتت می کنیم، قدس متعلق به مسلمین است را به همراه پرچم ایران و فلسطین به همراه داشتند.

 

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم در این مراسم، بر ضرورت حرکت ملل اسلامی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی تاکید کرد و افزود: تحقق تمدن نوین اسلامی طرحهای مرموزانه و توطئه های خبیثانه دشمنان را با شکست مواجه خواهد کرد.

 

سردار شاهچراغی گفت: با نصرت الهی و اتحاد و همدلی مسلمانان سراسر جهان، امروز کشورهای ظالم، مستبد و زورگو بیش از هر زمان دیگری لرزه بر اندامشان افتاده و منافع و طرح های جامع و دقیق خود برای ضربه زدن به اسلام را شکست خورده می بینند.

 

در این مراسم بیانیه ای در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم خون آشام صهیونیستی قرائت و یاد و خاطره فراموش نشدنی سیدالشهدای مقاومت و شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای عالی مقام جبهه نبرد با رژیم صهیونیستی گرامی داشته شد.

 

در این بیانیه تجمع کنندگان سکوت خفت بار مجامع و سازمانهای جهانی بخصوص شورای امنیت در برابر جنایات نابخشودنی جلادان صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار محاکمه فوری امیران و عاملانشهادت صدها رزمده، زن و کودک معصوم فلسطینی توسط دادگاه های بین المللی شدند.

 

 

کد خبر 1059429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha