سوم خرداد الگوی ماندگار شجاعت، غیرت و اتحاد ملی است

​مظفری سوم خرداد را یادآور شکوه و عظمت حماسه هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: سوم خرداد در حقیقت نماد و الگوی ماندگار شجاعت، غیرت و اتحاد ملتی بزرگ در برابر بدخواهان انقلاب و ایران اسلامی است.

«محمد مهدی مظفری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، ضمن بیان جمله تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است اظهار داشت: سوم خرداد، یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری مردمی مقاوم و صبور است.

 

فرماندار شهرستان رودسر عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس که آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال 61 را در پی داشت، مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: سوم خرداد در حقیقت نماد و الگوی ماندگار شجاعت، غیرت و اتحاد ملتی بزرگ در برابر بدخواهان انقلاب و ایران اسلامی است.

 

مظفری بااشاره به خنثی شدن توطئه‌های شوم دشمنان در برابر جبهه حق اضافه کرد: دشمنان به خیال موهوم و خام خود و اربابان خویش قصد داشتند با تصرف خاک ایران عزیز، به انقلاب مردمی ملتی که نهال آن را با خون جوانان و عزیزان خود آبیاری کردند آسیب و صدمه وارد کنند و مانع از گسترش انقلاب الهام بخش مردم ما شوند.

 

وی رهبری الهی امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و اتحاد و انسجام ملت در برابر نقشه‌های استکبار جهانی را رمز پیروزی اسلام و انقلاب دانست و یادآور شد: فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شهید پرور شهرستان رودسر، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک می‌گویم.

 

فرماندار شهرستان رودسر ضمن درود و سلام به روح پرفتوح امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر اظهار داشت: در همین‌جا از درگاه پروردگار متعال برای ملت سرافراز ایران اسلامی، اقتدار و سربلندی روز افزون و برای شهدای والامقام آزاد سازی خرمشهر رحمت بی کران و علو درجات مسالت می‌کنم.

 

وی سوم خرداد را روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی که یادآور شکوه و عظمت حماسه هشت سال دفاع مقدس است دانست و خاطرنشان کرد: این روز نماد ایستادگی، مقاومت، ولایتمداری و پایداری ملت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به بار نشست.

کد خبر 1059457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha