کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نمایی زیبا از برنامه‌های اسلامی هستند

حجت الاسلام بهرامي مسجد را در جغرافیای اسلامی محور دانست وگفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نمایی زیبا از برنامه‌های اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام «اسماعیل بهرامی» در نشستی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و موثرین بخش کالپوش به نیازها و برنامه های فرهنگی هنری در این منطقه اشاره کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت و فرصت فوق‌العاده مهم جهت معماری شخصیت جامعه به‌خصوص سنی نونهالان و نوجوانان می‌باشند.

 

امام جمعه کالپوش با بیان اینکه مسجد در جغرافیای اسلامی محور بوده و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نمایی زیبا از برنامه‌های اسلامی هستند که هم فرهنگی بوده و هم در قالب هنر مخاطب ارائه می شود افزود: به همین دلیل فعالیت‌های کانون‌های مساجد مؤثرتر است و موردپذیرش مخاطبان نیز به خوبی واقع می‌شود.

 

وی با تأکید براینکه به منظور جلوگیری و پیشگیری از برخی معضلات و مشکلات اجتماعی و فرهنگی این منطقه، فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی باید بیشتر توسعه یابد ادامه داد: توسعه کانون های مساجد،ایجاد و تقویت کتابخانه ها اجرای فعالیت های فرهنگی هنری در منطقه کالپوش را رونق می دهد.

 

بخش کالپوش در شمال شهرستان میامی در استان سمنان قرار دارد و پنج کانون فرهنگی هنری در این منطقه فعالیت دارند.

کد خبر 1059488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha