فعالان فرهنگی مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان تجلیل شدند

در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، از فعالان فرهنگی و گروه جهادی مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، یوم الله سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر حماسه جاویدان و بی ‌نظیر تاریخ، گویای مقاومت و پایداری ملت ایران اسلامی است، حماسه ای كه در تاریخ ثبت شد تا درسی برای دشمنان این نظام باشد و آن ها بدانند مردم ایران ملتی هستند در پای آرمان ها همواره انسجام و شجاعت دارند.

امام راحل درباره فتح خرمشهر فرمودند: فتح خرمشهر فتح خاك نیست، فتح ارزش های اسلامی است، خرمشهر شهر لاله های خونین است. خرمشهر را خدا آزاد كرد.

 

در طول 40 سال پس از انقلاب اسلامی، ملت ایران با تاسی از امام راحل و رهبری، هیچ زمان حتی وجبی از خاك این مرز و بوم را به دشمن ندادند و در برابر قلدری‌های هیچ كسی كوتاه نیامدند و فتح خرمشهر، نمونه بارز حماسه ای بزرگ است كه نشان داد ملت ایران چگونه در مقابل بزرگترین لشكركشی صدام به ایران ایستادند و اجازه ندادند حتی یك وجب از خاك كشور به دست دشمن بیفتد.

به همین منظور همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان، از فعالان فرهنگی و گروه جهادی شهید محسن محمدی پایگاه انصارالمهدی «عج» مسجدامام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان تجلیل شد.

 

این مراسم با حضور هیئت امنا و امام جماعت مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و از فعالان فرهنگی با اهداء جوایزی تجلیل شد.

 

 

 

 

کد خبر 1059493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha