بزرگداشت حماسه سوم خرداد به همراه رونمایی از تمثال شهید سلیمانی در همدان

کریمپور گفت: همایش بزرگداشت سوم خرداد صبح امروز (۳ خرداد) در باغ موزه دفاع مقدس همدان با سخنرانی آیت الله شعبانی امام جمعه همدان برگزار می شود.

«علی اکبر کریمپور» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد حماسه آزاد سازی خرمشهر برنامه های متنوعی در استان برگزار می شود.

 

مدیر روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: بزرگداشت حماسه سوم خرداد همراه با رونمایی از تمثال شهید سلیمانی، برگزاری مراسم حماسه حضور همایش مردمی گرامیداشت سوم خرداد عصر امروز (ساعت 19) در میدان امام برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: آزادسازي خرمشهر تجلي قدرت لايزال الهي بود كه در طرح عملياتي غرورآفرين كربلا 3 و به دست تواناي مردم خدا جو و مومن، با اقتدا به مولاي متقيان(ع) و با رمز «علي ابن ابيطالب (ع)» به نام مقدس «بيت المقدس» ظهور كرد.


وی افزود: بي ترديد آزادسازي خرمشهر يك فصل به ياد ماندني از حماسه آفريني مرداني است كه با اتكا به قدرت الهي  پاي به عرصه جهاد نهادند و با نمايش ايمان پولادين خود كه بر گرفته از تعاليم اسلام ناب محمدي(ص) است، حماسه اي جاويد را رقم زدند كه تمامي قدرتمندان متكبر و مغرور جهان را به حيرت وا داشتند.


کریمپور گفت: امروز نيز هوشياري نيروهاي مسلح و فرزندان اين مرز و بوم به رهبري، رهبر فرزانه انقلاب توطئه هاي قدرت‌هاي استكباري، عليه ايران اسلامي را نقش بر آب كرده و در سايه وحدت و يكدلي، آحاد مدافعان ميهن اسلامي و ملت قهرمان ايران چون فولاد اب ديده در برابر تمامي زياده خواهان  چون د‍‍‍‍‍‍‍‍ژي استوار ايستاده تا همچون گذشته حريم مقدس جمهوري اسلامي ايران و دستاوردهاي گرانبهاي آن از تجاوز اهريمنان مصون بماند.

 

 

 

کد خبر 1059551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha