تفکر حماسه‌سازان خرمشهر، تفکری ولایی و  تابع ولایت بودن است

پورقربان گفت: تفکر حماسه‌سازان خرمشهر، تفکری ولایی و تابع ولایت بودن است و همین تفکر موجب عزت و بالندگی ما در طول جنگ و تاکنون شده است.

« حسن پورقربان » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران سوم خرداد ماه ، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر شکوه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان ، جانبازان ، رزمندگان و فرماندهان و اوج اخلاص و خداخواهی غیورترین ملت بود تا آنجا که  امام شهیدان، خمینی کبیر(ره) در اخلاص و خدا محوری این مردمان فرمودند : «خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود:  اینک با گذشت چهار دهه از مقطع پر افتخار دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و سربلندی به یک قدرت تاثیرگذار فرامنطقهای انکارناپذیر تبدیل شده است و همه این قدرت ها در گرو ایستادگی ما در طول هشت سال دفاع مقدس است.

 

وی خاطر نشان کرد: بی شک تقارن ایام پر خاطره فتح خرمشهر با روزهای سرنوشت ساز انتخابات 1400 نشانه ای برای یادآوری همبستگی و همیاری در دوران سخت و پر فشار تحریم ها و توطئه های سنگین دشمن است.

 

پورقربان گفت: تفکر حماسه‌سازان خرمشهر، تفکری ولایی و  تابع ولایت بودن است و همین تفکر موجب عزت و بالندگی ما در طول جنگ و تاکنون شده است.

 

وی افزود: مردم با حضور پرشور پای صندوق های رأی،  از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گرانبهای آن که با خون هزاران شهید گلگون کفن به درخت تناوری مبدل شده است ، صیانت خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر یادآور شد: سالروز فتح خرمشهر، نمادی از خود گذشتگی، ایثار و عزت و سربلندی نسلی  است که توانستند با فتح خرمشهر استراتژی جنگ را دگرگون و آن را در تاریخ پر فراز و نشیب دفاع مقدس برای همیشه جاودان کنند و در ادامه راه هم با الگوبرداری از این ایثار جانانه در میادین مختلف ایستاده ایم.

کد خبر 1059588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha