۱۸ مرداد آخرین فرصت ارسال آثار ادبی و هنری به کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر»

اوجی نژاد گفت: کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر»، همزمان با آغاز پانزدهمین صده شمسی مبعث حضرت محمد (ص) در ۲ بخش ادبی و هنری برگزار می شود و هنرمندان فرصت دارند تا ۱۸ مرداد و پس از ثبت نام در سامانه آثار خود را بارگزاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد اوجی نژاد»، امروز (دوشنبه 3 خرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: معنویت هنر خوشنویسی و نقاشی در زمینه‌های قرآنی، حدیث و ادبیات مشهود است و در این زمینه ها درخشش بیشتری دارد.

دبیر بخش خوشنویسی و نقاشی خط کنگره محمد (ص)، پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر افزود: در شیراز و سایر نقاط استان فارس، خوشنویسی همواره رونق داشته و شیراز در هنر خوشنویسی صاحب سبک مکتب شیراز است.

وی اضافه کرد: بخش خوشنویسی و نقاشی خط کنگره محمد (ص)، پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر، فرصتی است تا آثار فاخر هنرمندان ایران و جهان جمع آوری و در گنجینه‌های ویژه ماندگار شوند.

اوجی نژاد تاکید کرد: در این کنگره شاهد درهم ‌تنیدگی هنر و ادب را با همکاری هنرمندان و ادبیان خواهیم بود و تذهیب، نگارگری، شعر و ادبیات با خوشنویسی و نقاشی خط ترکیب می شود.

وی با دعوت از هنرمندان برای شرکت در این کنگره بیان کرد: پخش زنده نخستین رویداد بخش خوشنویسی و نقاشی خط، چهارم و پنجم خرداد از ساعت ۹ با هنرمندی «سعید نقاشیان» به آدرس artsformuhammad در اینستاگرام و سامانه wcam.ir پخش خواهد شد.

اوجی نژاد اعلام کرد: کنگره جهانی «محمد (ص)، پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر»، همزمان با آغاز پانزدهمین صده شمسی مبعث حضرت محمد (ص) در 2 بخش ادبی و هنری برگزار می شود و هنرمندان فرصت دارند تا 18 مرداد و پس از ثبت نام در سامانه wcam.ir آثار خود را بارگزاری کنند.

کد خبر 1059604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha