۳۶ تبلت هوشمند به دانش آموزان محروم بیرجند اهدا شد

واقعی از اهدای ۳۶ تبلت هوشمند با مشارکت خیرین نیکوکار آموزشی به دانش آموزان محروم شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدعلی واقعی» امروز (۳ خرداد) به خبرنگاران رسانه های گروهی درباره تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند استان، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده، ۳۶ تبلت توسط موسسه خیریه علی بن ابیطالب(ع) تهران تهیه شد که در بین دانش آموزان محروم از گوشی هوشمند شهرستان بیرجند توزیع شده است.


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به نقش نجمه خدمتی قهرمان تیراندازی جهان، به عنوان عنوان نماینده این موسسه در تهیه و واگذاری این تبلت ها به دانش آموزان بیرجندی، افزود: دانش آموزان بیش از ۱۲ آموزشگاه مرکز استان از مزایای آن بهره مند می شود.

 

واقعی به لزوم ورود خیرین به موضوع تجهیزات کمک آموزشی تأکید کرد و ادامه داد: با شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی آموزش حضوری، فرایند یاددهی و یادگیری از طریق فضای مجازی، رسانه ملی، شبکه شاد و توزیع درسنامه دنبال می شود.

 

وی با بیان توزیع حدود ۶ هزار تبلت و گوشی هوشمند بین دانش آموزان محروم از گوشی و تبلت هوشمند در استان، گفت: این تعداد از گوشی و تبلت با مشارکت خیرین، دستگاه ها اجرایی، معلمان و دانش آموزان و بانک ها تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

کد خبر 1059615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha