کلنگ زنی پروژه احداث ۱۰۰۰واحد مسکونی مددجویی در روستای لالیم +تصاویر

همزمان با ایام گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، پروژه احداث ۱۰۰۰واحد مسکونی ویژه خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» در روستای لالیم شهرستان میاندورود کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ‌سردار «غلامرضا سلیمانی» پیش از ظهر امروز(3خرداد) در حاشیه کلنگ زنی هزار واحد مسکونی مددجویی در روستای لالیم شهرستان میاندورود با اشاره به گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: در سال ۱۴۰۰، ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین در دستور کار قرار دارد که سهم استان مازندران ۱۰۰۰ واحد است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: عملیات اجرایی این پروژه ها از امروز آغاز شد.

 

وی بیان کرد: هم حجم بالایی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج مستضعفین در حوزه ساخت خانه برای محرومین، جاده‌های روستایی، خانه‌های بهداشت، سالن‌های ورزشی مباحث مربوط به مشکلات روستایی در اولویت است.

 سردار سلیمانی ضمن تحسین عملکرد بسیج سازندگی سپاه کربلا در احداث مسکن مددجویی، یادآورشد: تلاش داریم ساخت ۱۰۰۰واحد مسکن را امسال شروع و  تا پایان سالجاری به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران تحویل داده می شود.

 

وی با بیان اینکه هدف نهایی ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی محرومین است، خاطرنشان کرد: اگر ساخت همین تعداد مسکن محرومین با روند مطلوبی پیش برود، ساخت مابقی واحد‌ها نیز آغاز خواهد شد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه فقط ساخت خانه‌های محرومین تحت پوشش در دستور کار سپاه و بسیج نیست، افزود: آن دسته از واحد‌های مسکونی محرومین که زیر نظر نهاد‌های حمایتی نیستند هم توسط سپاه و بسیج ساخته می‌شوند؛ که در چابهار هم یک هزار واحد برای حاشیه نشینان قرار است ساخته شود که بسیج سازندگی سپاه کربلا که از موفق‌ترین  و قوی‌ترین بسیج سازندگی کشور است قرار است ۲۵۰ واحد مسکونی را شش ماهه در چابهار بسازد.

کد خبر 1059629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha