حماسه سوم خرداد  نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است

مرتضوی ، گفت: حماسه سوم خرداد برگ زرینی برای ایران اسلامی و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است

غلامرضا مرتضوی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، گفت: فرهنگ برگرفته شده از دفاع مقدس  یک دارایی طلایی و مهم و دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای تمام نشدنی برای عصر کنونی و آیندگان است. 

 

فرماندار سنقر و کلیایی افزود : خرمشهر که به تعبیر امام خمینی (ره) خدا آن را آزاد کرد، نمادی از وحدت نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و مردم بود که با مقاومت و رشادت خرمشهر را آزاد کردندو فتح خرمشهر با کمترین امکانات در برابر دشمن تا بن دندان مسلح، باید برای همه عبرت شود.

 

وی اظهار کرد:فتح خرمشهر سندی از هویت یک ملت شهیدپرور است که خاک آن با خون هزارن شهید  قداست گرفته و آزادی آن از چنگال دشمن متجاوز، جلوه‌ای از عروج یک شهر به ملکوت بر بال فرشتگان بود که  ارتش، سپاه، بسیج، ژاندارمری، کمیته‌های انقلاب اسلامی و بسیج عشایر همه در دوران دفاع مقدس تحت فرماندهی امام راحل یک لشکر الهی شدند و فتوحات بزرگی را رقم زدند.

 

مرتضوی تصریح کرد: فضا سازی در محیط شهری، افتتاح نمایشگاه عکس با نام فتح تاریخ، رژه خودرویی تاکسی های سطح شهر، غبارروبی مزار شهدای گمنام و اجرای برنامه های ویژه این مناسبت ها به صورت فعالانه در بستر فضای مجازی، شبکه های ارتباطی و صداوسیما با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ایجاد شرایط خاص کنونی از جمله برنامه های بزرگداشت روز سوم خرداد در این شهرستان است.

کد خبر 1059642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha