آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت ما در تمامی عرصه ها است

سردار اسدی گفت: با سابقه درخشان کشور در مقاومت ما و موفقیتی مانند آزادسازی خرمشهر، ادعای آمریکا برای نابود کردن ایران اسلامی پوچ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «محمدجعفر اسدی»، امروز (دوشنبه 3 خرداد) در همایش بصیرتی بسیجیان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: خرمشهر با قدرت میدان آزاد کردیم شد و 2 لشکر عراقی پس از 34 روز نتوانست وارد خرمشهر شود.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی «خاتم الانبیا (ص)» افزود: از سایر افتخارات دوران دفاع مقدس می توان به شکسته شدن حصر آبادن و فتح سوسنگرد اشاره کرد و نیروهای مسلح و جهاد سازندگی، کمیته‌ های فتح الفتوحی تحت عنوان «فتح ‌المبین» را رقم زدند که بابی برای فتح خرمشهر بود.

وی اضافه کرد: بر هیچ کس یپوشیده نیست که نیروهای ما چه زحماتی  برای آزادسازی خرمشهر کشیدند که آن را به تلاشی بی نظیر در جهان مبدل کرد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی «خاتم الانبیا (ص)»  تصریح کرد: با این سابقه درخشان در مقاومت ما، ادعای آمریکا برای نابود کردن ایران اسلامی پوچ است.

سردار اسدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات گفت: انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو بسیار مهم است زیرا سبب می شد نتیجه این همه ایثار و شهادت بر باد نرود.

وی ادامه داد: عزت و سربلندی کشور و ملت ما مهم است و اگر مذاکره ای قرار است در خصوص برجام انجام شود باید با حفظ سربلندی ملت ما همراه باشد.

سردار اسدی با اشاره به وقایع اخیر در غزه و فلسطین بیان کرد: غزه یکی از خرمشهر‌هاست و هزینه‌های موشک فلسطین به پول ایران 20 میلیون تومان است اما کسی بیان نمی ‌کند که موشک گنبد آهنین اسرائیل چند میلیون دلار است.

کد خبر 1059794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha