توجه به حوزه های فرهنگی و اعتقادی جامعه کارگری ضروری است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: بسیج جامعه کارگری به رویکرد فرهنگی و آسیب زدایی و اعتقادی برای جامعه زحمتکش حلال خور و وفادار به نظام توجه بیشتری اعمال کند تا این قشر گرفتار توطئه ها و ترفندهای دشمنان نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(3خرداد) در نشست با سردار«علی حسین رعیتی فرد» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و عضو ستاد رفع موانع تولید کشور با بیان اینکه امروز جنگ و دفاع بزرگ ما در حوزه کارگری و اقتصادی است، اظهار کرد: نسخه شفا بخش مشکلات اقتصادی تحقق منویات رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امید است در راستای پشتیبانی ها گام های موثر برداشته شود و مازندران که دیر صنعتی شده و مشکلات فراوان هم دارد بیشتر از قبل دیده شود.

 

وی اذعان کرد: مشکلات فراوان داریم و باید همه با هم همراه با یافته های دقیق و درست و رفع مشکلات درست حوزه کارگری، در رفع موانع تلاش شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه با ایمان و توکل بر دانش داخلی می توان هر ناممکنی را می شود ممکن کرد، تصریح کرد: در دوره ای که خرمشهر توسط دشمن تصرف شده بود با توجه به کارهای کمی و کیفی همه جهانیان فکر می کردند دیگر خرمشهر به ایران بر نمی گردد مگر اینکه ارتش قوی و مستحکم باشد و پای کار بیاید.

 

وی ادامه داد: مردم ما ناممکن را با نیروی ایمان ممکن کرده و معجزه کردند. و باید در حوزه کارگری و اجرایی و اقتصادی هم باید وارد عمل شویم و بدانیم چرا در این حوزه ها ممکن را ناممکن می کنیم و برعکس است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به ناکارآمدی برخی مسئولین اشاره کرد و افزود: متاسفانه هر کسی در حال گره زدن است و گره بازکن و گره گشا کم است و باید با توکل به خدا و اعتماد به مردم در این بخش وارد شد.

 

وی بیان کرد: حوزه اقتصادی مهم است و باید فرماندهی مناسب انجام شود و با خیز مناسبی در این بخش وارد عمل شد.

 

امام جمعه ساری گفت: دلسوز مردم و انقلاب هستیم چرا که فضای کاری و اقتصادی این مردم دستخوش تحولات شده و مردم با مشکلات جدی اقتصادی روبرو هستند.

 

به گفته حجت الاسلام محمدی لائینی ما دارای غیرت ولایی هستیم و وقتی شعار سال مطرح می شود باید عملی و پیاده شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مشکل حقوقی مالکیتی در چوب و کاغذ وجود دارد که باید با دقت وارد عمل شد، اظهار امیدواری کرد که جامعه کارگری بیش از پیش دیده شود  و طوری نشود که خشونت و دعواها و مساله اعتیاد دامن گیر جامعه کارگری شود و لذا باید در بخش اجتماعی و فرهنگی در حوزه کارگری بیشتر تلاش شود و با مسائل مختلف جامعه آشنا شوند.

 

وی تاکید کرد: بسیج به رویکرد فرهنگی و آسیب زدایی و اعتقادی برای جامعه زحمتکش حلال خور و وفادار به نظام توجه بیشتری اعمال کند تا این قشر گرفتار توطئه ها و ترفندهای دشمنان نشوند.

 

کد خبر 1059803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha