لزوم حمایت مدیران از نیازمندان

نمکی بر لزوم حمایت مدیران از نیازمندان تاکید کرد و با بیان اینکه توسعه پایدار باید بر مبنای فقر زدایی باشد گفت: مدیران باید به عدم شکل گیری بحران های اجتماعی در کنار پروژه ها فکر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند «سعید نمکی» ظهر امروز (دوشنبه 3 خرداد) در سومین سمینار بین المللی CSR که در سالن 700 نفره سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، با بیان اینکه در سال های آینده سایر دستگاه‌ها در بخش سلامت اثرگذار و آشکارتر خواهند بود اظهار کرد: امروز درگیر یکی از اپیدمی های بزرگ تاریخ هستیم که شاید هر 200 سال یکبار رخ دهد اما همکاران ما در خوزستان به زیبایی عمل کردند.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مهار ویروس کرونا در خوزستان اشاره کرد و افزود: همکاران ما در این راستا توانستند یکی از سهمگین ترین اپیدمی ها یعنی ویروس انگلیسی را در خوزستان مهار کنند که جا دارد از مسئولان استان و منطقه آزاد اروند در مدیریت این بیماری تشکر کنم و امیدوارم با همکاری خوبی که در استان حاصل شده، با خیز دیگری مواجه نشویم.

 

وی بر لزوم حمایت مدیران دستگاه ها از نیازمندان تاکید کرد و ادامه داد: اگر بحث حمایت از فقرا را در کنار سازندگی لحاظ نکنیم، زیرساخت‌های اجتماعی نیز با یک بحران اجتماعی از دست خواهند رفت لذا یک مدیر باید به مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه عمل کند.

 

نمکی با اشاره به اینکه توسعه پایدار باید بر مبنای فقر زدایی باشد اضافه کرد: مدیر توسعه یافته مدیری است که در کنار توسعه به عدم شکل گیری بحران های اجتماعی در کنار پروژه ها فکر کند که انتظار داریم مدیران در کنار اجرای طرح‌ها به جای پیوست‌های مختلف پیوست حمایت از فقرا را نیز مدنظر قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه در 30 سال گذشته به راحتی جمعیت کودکان را واکسینه می کردیم گفت: در این مدت توانستیم مرگ و میرها را به شکل قابل توجهی کاهش دهیم، در آن زمان واکسن به خوبی وارد کشور می شد اما امروز با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم.

 

وزیر بهداشت مرگ و میر روزانه 380 هزار نفر در دنیا را اغلب ناشی از بیماری های غیرزمینه ای، تصادف و چاقی خواند که وزارت بهداشت کمترین نقش را در آن دارد و تصریح کرد: باید در الگوی رفتار زندگی خود تغییر ایجاد کرد و این اقدام باید از مدارس شروع شود.

 

کد خبر 1059806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha