بیمارستان امام رضا (ع) بخش الوارگرمسیری افتتاح شد

بیمارستان امام رضا (ع) بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک به صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، آئین افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) شهر بیدروبه بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک عصر امروز (دوشنبه ۳ خرداد) به صورت ویدئوکنفرانس توسط وزیر بهداشت و با حضور معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، فرماندار و جمعی از مسئولان اندیمشک برگزار شد.

 

«سعید نمکی» وزیر بهداشت در این آئین اظهار کرد: بیمارستان امام رضا (ع) هدیه دولت تدبیر و امید به مردم محروم بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک است.

 

«پیمان جهانگیری» نیز عنوان کرد: عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی امام رضا (ع) از سال ۱۳۹۱ آغاز شد و امسال با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال و در ۲ طبقه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

فرماندار اندیمشک بهداشت و درمان را از نیازهای ضروری مردم برشمرد و افزود: با راه اندازی بیمارستان امام رضا (ع)، بخش گسترده ای از دغدغه مردم الوارگرمسیری در حوزه درمان برطرف می شود و حجم مراجعه کنندگان به بیمارستان شهر اندیمشک نیز کاهش پیدا می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امام رضا (ع) بخش الوارگرمسیری در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع افتتاح شد تصریح کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان در مسیر جاده ترانزیت قرار دارد، نقش مهمی در موضوع خدمات رسانی به مصدومان احتمالی حوادث جاده‌ای خواهد داشت.

 

بیمارستان امام رضا (ع) بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک دارای بخش هایی از جمله اورژانس، آزمایشگاه، ۲ واحد اتاق عمل، رادیولوژی، زایشگاه زنان و درمانگاه است.

 

کد خبر 1059874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha