خانه های ما باید محل تبلیغ انتخاب اصلح باشد/باید شهید بود تا شهید شد

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با بیان اینکه خانه های ما باید محل تبلیغ انتخاب اصلح باشد،گفت: اگراین تفکر بر مسند بنشیند که رهبری فرمودند جوان باور باشد و اتکال به نیروهای درونی کند، زبان گویش و مذاکره با دنیا داشته باشد رفع همه مشکلات را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «احسان بی آزار تهرانی» شامگاه (3خرداد) در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» که در مصلی امام خمینی(ره) مرکز مازندران برگزار شد، اظهار کرد: هرزمان شجاعت و معرفت با یکدیگر توام شود سرمایه‌ای به دست می‌آید به نام حکمت، این حکمت که لطف الهی است نصیب کسی می‌شود که خدای متعال به آنان هدیه کرده است.

تولیت آستان امامزاده صالح(س) افزود:حکمت اعطایی است و از طرف پروردگار عالم نصیب می شود. این سرمایه نصیب کسی می شود که علم و معرفت را توأم با شجاعت؛ نه تحول نه بی باکی  بلکه با فضیلت بی نظیر و سرمایه اخلاقی به نام شجاعت عجین کند،اگر این اتفاق بیفتد شخص می تواند عالمی را به زانو در آورد.

 

وی با بیان اینکه اعتماد به خداوند در عرصه دنیا او را بر هر قدرتی در این عالم بر هر چیزی برجسته خواهد کرد، گفت: امروز ترجمان علمی و تفسیراین حقیقت در ظرف سوم خرداد محقق شد خرمشهر را خدا  آزاد کرد .محمد جهان ارا یک جهان معرفت در وجودش نمایان شد. تمام قواعد نظامی بر هم زده شد، شهر سقوط کرده بود چون به حق ایمان داشتند که با دست خالی به پیروزی رسیدند.

 

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با بیان اینکه شهدا وجودشان پر از خدا بود، اذعان کرد: شهید رادمهر از نخبگان درجه یک نظامی بود و نه در جبهه مقاومت در حریم و حرم بلکه در عنفوان جوانی به عنوان یکی از معلمان نظامی در جنگ سی وسه روزه لبنان نقش آفرینی کردند.

 

به گزارش شبستان، این مراسم معنوی با مرثیه خوانی مداح اهل بیت(ع) سید مهدی میرداماد همراه بوده است.

 

وی ادامه داد: رهبری در دیدار با مادر شهید رادمهر فرمودند: رشادت های شهید رادمهر را از رزمندگان دلیر و پیشتاز لبنان شنیدیم. تا عرصه سودان این جوان را مدرس و پیش قراول می شناختند.

 

حجت الاسلام بی آزار تهرانی بیان کرد: شهید محمود  آنچان با صلابت در مقابل دژخیمان ایستادگی می‌کرد که صلابتش نسبت به این جریان مخوف در مخابره‌ها و گفتگوهایش نمایان بود.جمعی محدود کاری می کنند کارستان که تمام استراتژیست ها از بهم خوردن معاملات حیرت می‌کنند این نشات گرفته از کجاست.

 

وی گفت: بهشت وآخرت مال کسی است که به غیر از خدا به کسی باج ندهد این صلابت و شجاعت که گره خورده از حکمت الهی است ریشه اش از کجاست ؟ شجاع ترین انسان ها چه کسانی هستند.

 

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به رشادت های رزمندگان مازندرانی در خان طومان، افزود: اگر این جوان رشید را با لباس و چند استخوان به وطنش برگرداند برای این که این جوان رعنا با دو تا دسته گل و آقازاده اش یک چیز را خوب می‌دانستند. همان جهاد اکبر  را می دانستند که جهاد اصغر و شهادت هم نصیب می شود.

این خطیب برجسته خاطرنشان شد: این لباس تک سایز شهادت به قول سردار دلها نصیب کسی می شود که یک عمر شهید زندگی کرده باشد کسی که شهد حضور را فهم نکرده باشد جیره امام امتش نشده باشد هیچ وقت شهادت نصیبش نمی شد.

 

وی اظهار کرد: برخی تمام کارها و قبله گاهشان می شود خودشان کار خیری هم می کنند بیزینسی هستند و تجارت می‌کنند وبرخی هم مانند شهید رادمهر بسیار آرام و با زبان مازندرانی بدون هیچ ریا خود را کنار زد و خدا را دید .شهید رادمهرها حتی در اندیشه هم خدایی هستند.

 

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با تاکید بر بازخوانی وصیت نامه این شهید والامقام، افزود: شهید محمود در وضیت نامه خود به درستی  به طریق و مسیر خدا اشاره کرد؛محوریت و دعوت و وصیت همه شهدا این است که مسیر را گم نکنید. مسیر ولایت آن است که حضرت آقا به ما می گویند: 15 دقیقه سخنرانی می کند و 15 سال مسیر را جلوتر نشان میدهد.

 

تولیت امامزاده صالح(س) خطاب به خانواده شهدا گفت: انصافا هر کدام از بچه های شما صلابتی را برهم زدند که امروز صحنه بین الملل  و نظام سلطه در این موازنه به دریوزگی و بیچارگی والتماس افتاده است.

 

وی اظهار کرد: جالب است بدانید خون این بچه‌ها به کجاها  رسیده است که اینجا گفتمان و گمانه زنی بود به تحلیل حضرت اقا تجربه تلخ بود ولی بچه‌های ما جلو ایستاده و در حال کاربودند که پرچم و سرمایه نظامی جمهوری اسلامی ایران، شهید رادمهر در سال 89 به سمت جنگ مستشاری میرفتند.کاری کردند کارستان .

 

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با بیان اینکه شهدای مقاومت الگوی مردم فلسطین هستند، گفت: یک زمانی  این رزمنده‌های مدافع حرم غریبانه از آنان یاد میشد ولی امروزسینه‌مان را جلو داده ایم . 30 کیلومتر فاصله در منطقه از این جریان فاصله داشتند که صهیونیست‌ها در آن بساط داشتند. شاید معدود کسانی به تماشا می‌رفتند امروز این 30 کیلومتر فاصله به صفر رسید وپرچم مقاومت روی میدان مین اسراییل و در خاک اسراییل برپا شده و آرایش نظامی جبهه مقاومت نه به بلندی‌های جولان و لبنان و جریان مقاومت سرمایه رویین تن بچه‌های ما در سوریه بلکه از داخل فلسطین این اتفاق افتاد و یک طرفه زانوی بیچارگیشان را بر زمین زد و رسوایی را قبول کردند.

 

وی به انتخابات 1400 اشاره کرد و افزود:بیشتر از 20 روزی مانده به تحقق دولت اسلامی؛ انتخاب ریاست جمهوری نیست. امروز نگهبانی از خط ولایت فقیه در انتخاب صحیح رقم خواهد خورد. امروز در مسیر فتح خیبر هستیم نه در مسیر شعب ابیطالب در این مسیر باید به همه جامعه تفهیم کنیم که مردم دلسرد نشوید که این مشکلات از انتخاب ناصحیح است نه انقلاب اسلامی.

 

حجت الاسلام بی آزار تهرانی بیان کرد: اگراین  تفکر بر مسند بنشیند که حضرت آقا فرمودند جوان باور باشد و اتکال به نیروهای درونی کند، زبان گویش و مذاکره با دنیا داشته باشد اما بر مبنای عزت خدایی . ومسئولیت ها به دست جوانان نخبه همچون شهید رادمهر تفویض شود رفع همه مشکلات را خواهیم داشت .لازم است خانه های همه ما محل تبلیغ انتخاب اصلح باشد.

کد خبر 1059913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha