ایجاد فرصت ارائه خدمات بهتر به خانواده های زندانیان نیازمند استان فارس

ابراهیمی گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل زندان های فارس فرصت ارائه خدمات بهتر به خانواده های زندانیان نیازمند استان فارس فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (چهارشنبه 4 خرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل زندان های فارس خبر داد و گفت: این تفاهم نامه با هدف استفاده از ظرفیت های 2 مجموعه و با هدف استقرار عدالت، سامان دهی نظام حمایتی و اجتماعی، انسجام و اثربخشی در کنترل آسیب های اجتماعی، تقویت بنیان خانواده، گسترش خدمات مددکاری، مشاوره و حمایت بهتر از خانواده های سرپرست زندانی نیازمند در زندان های استان منعقد شده است.

مدیرکل زندان های فارس افزود: از اهداف این تفاهم نامه می توان به همکاری و همسویی در ارائه خدمات به خانواده های زندانیان، توانمندسازی، خودباوری، رفع نیازهای معیشتی خانواده های زندانیان نیازمند و ارائه خدمات آموزشی، مشاوره ای و حرفه آموزی به این خانواده ها اشاره کرد.

وی تاکید کرد: شناسایی زندانیان نیازمند و خانواده ها، طبقه بندی و اولویت بندی مشکلات آنها و تلاش برای پیشگیری از بروز مجدد آسیب در خانواده ها با توسعه خدمات مددکاری اجتماعی از موارد مورد تاکید این تفاهم نامه است.

کد خبر 1060064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha