تولید محتوا و پویش ها در فضای مجازی به دغدغه برای اصحاب فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان تبدیل شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه پویش ها به ما کمک می کنند که در فضای مجازی فعالانه عمل کنیم، گفت: تولید محتوا و پویش ها در فضای مجازی به دغدغه برای اصحاب فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حسین مسگرانی» در  آیین اختتامیه پویش احساس تعلق به ایران اسلامی بیان داشت: جا دارد از مجموعه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به خاطر برنامه ریزی، اجرا و اقدام ارزشمند پویش «احساس تعلق به ایران اسلامی» تقدیر و تشکر داشته باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه زندگی انسان به دو بخش فضای حقیقی و مجازی تقسیم شده است ، تصریح کرد: تولید محتوا و پویش ها در فضای مجازی به دغدغه برای اصحاب فرهنگ و هنر تبدیل شود.

 

مسگرانی یادآور شد: متاسفانه بخش های از فضای مجازی در کشور متولی خاص ندارد و رها شده است البته ما هیچ گریزی از فضای مجازی نداریم

 

وی بر حکمرانی در فضای مجازی و آشنایی با سواد رسانه ای تاکید کرد و  افزود: کسانی که در  حوزه آینده پژوهی کار می کنند زندگی  فرزندان ما را طوری دیگر ترسیم کرده اند که ارتباط تنگاتنگ با فضای مجازی دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان با بیان اینکه پویش ها به ما کمک می کنند که در فضای مجازی فعالانه عمل کنیم، یاداور شد: سبک زندگی انسانها به فضای مجازی گرایش پیدا کرده است.

 

مسگرانی ادامه داد: باید رویکردهای ما در فضای مجازی به گونه ای باشد که به همبستگی کمک و احساس تعلق به ایران اسلامی را ایجاد و زبان و پیشینه مردم سیستان و بلوچستان را بشناساند.

 

 وی راستی آزمایی در اخبار را در گره سواد رسانه ای دانست و افزود:  رویکردها و کارکردهای ما در فضای مجازی به گونه ای باشد که به همبستگی، احساس تعلق به ایران و شناساندن زبان و آداب و رسوم مردم سیستان وبلوچستان کمک کند.

 

این مقام مسئول بر تولیدات محتوای مثبت در استان تاکید کرد و یادآور شد:  حجم بالای اخبار منفی در استان قابل قبول نیست؛ بمباران اخبار منفی احساس تعلق فرزندان ما را به استان و در دامنه وسیع آن به کشور کاهش می دهد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فرزندان ما در تولیدات محتوایی فرهنگ و هنر حوزه فضای مجازی نقش آفرین بیشتری داشته باشند.

کد خبر 1060075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha