برگزاری  کارگاه آموزشی برای توسعه مهارت کارکنان بخش مراقبت از کودکان در آستان علوی

مرکز کانون فرهنگ کودکان محسن وابسته به بخش اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت علی(ع) یک کارگاه برای توسعه مهارت کارکنان خود در مراقبت از کودکان برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «شبکه الامام علی(ع)»، دکتر مومل خلیفه، مسئول مرکز کانون فرهنگ کودکان محسن وابسته به بخش اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت علی(ع) گفت: یک کارگاه آموزشی ویژه برای توسعه مهارت های کارکنان مراقبت از کودکان در مرکز و مهد کودک احباب العمیر (س) برگزار شد.

 

وی درباره ماهیت این کارگاه و اهداف آن، گفت: این کارگاه با عنوان (سبک های شخصی کودکان) و با هدف توسعه مهارت ها و توانایی های کادر مراقبت از کودکان  برگزار می شود.

 

دکتر مومل الخلیفه تاکید کرد: این کارگاه نتایج ارزنده و عملی به همراه داشته است و مواردی در آن بحث شده است که  کارکنان مرکز مراقبت از کودکان در کار با آن مواجه هستند.

 

وی افزود: در این کارگاه، راه های یافتن راه حل، توسعه کار، کسب مهارت، تبادل ایده و تجربیات مورد بحث قرار گرفت و و ما  برنامه ها و کارگاه های آموزشی دیگری را نیز در این مرکز برگزار خواهیم کرد.

 

فاطمه زین الدین، مربی بین المللی در این باره گفت: هدف از برگزاری این کارگاه، بالا بردن توانایی کادر مراقبت از کودکان است.

 

وی افزود: خانواده های مختلفی در این کارگاه شرکت کردند  و مهارت های لامز را کسب کرده تا به صورت عملی پیاده کنند.

کد خبر 1060110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha