استقرار نظام آموزش بزرگسالان از برنامه های آینده سازمان سواد آموزی است

اسدی استقرار نظام آموزش بزرگسالان را از جمله برنامه های آتی سازمان سواد آموزی دانست و گفت: تقویت و ارتقا کارکردهای مراکز یادگیری محلی، توسعه دولت الکترونیک و برگزاری کلاس های سواد آموزی در بستر شبکه شاد از جمله توفیقات این سازمان در سال گذشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مصطفی اسدی» امروز(۴ خرداد) در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی و شورای آموزش و پرورش استان گفت: ارتقا کیفیت آموزشی، توسعه عدالت آموزشی، توجه به محتوای آموزشی مهارتی و کاربردی و توسعه آموزش های پس از سواد از جمله از سیاست های اجرایی معاونت سواد آموزی در سال جاری است.

 

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی استقرار نظام آموزش بزرگسالان را از جمله برنامه های آتی سازمان سواد آموزی دانست و گفت: تقویت و ارتقا کارکردهای مراکز یادگیری محلی، توسعه دولت الکترونیک و برگزاری کلاس های سواد آموزی در بستر شبکه شاد از جمله توفیقات این سازمان در سال گذشته است.

 

اسدی با اشاره به تولید و پخش ۲۵۰دقیقه برنامه تلویزیونی در جهت ترغیب افکار عمومی برای ترویج دستاوردهای سواد آموزی با همکاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی گفت: آمار ۲۰ هزار بی سواد استان در سال ۹۰ به حدود ۱۲ هزار نفر در سال ۹۸ رسیده است، در سال ۹۵تنها پنج شهرستان آمار باسوادی بالاتر از میانگین استانی داشتند که این تعداد در سال۹۸به بیست و یک شهرستان استان افزایش پیدا کرده است.

 

 با اشاره به فعالیت ۱۰۶ مرکز یادگیری محلی،پوشش ۷۷۰ نفر از عشایر و شرکت ۹ هزار و ۴۵۰ سوادآموز در طرح نماز کلید بهشت افزود:۶۲۳ مصوبه در ۱۸۲ جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی در استان در سال ۹۹ به تصویب رسیده است.

 

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح پیوند سواد و زندگی در ۱۷مرکز یادگیری محلی استان تصریح کرد: این طرح زمینه لازم جهت ارائه آموزش های سوادآموزی و توانمند سازی مخاطبان در زمینه مهارت های اساسی زندگی فردی و اجتماعی را فراهم می کند.

کد خبر 1060206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha