خبرنگاران جهت آگاه‌سازی مردم برای انتخاب اصلح، فرهنگ سازی کنند

محمدی رویکرد ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد را برگزاری انتخاباتی با امنیت کامل و با مشارکت حداکثری در فضای رقابتی دانست و گفت: خبرنگاران جهت آگاه‌سازی مردم برای انتخاب اصلح، فرهنگ سازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «فتاح محمدی» امروز (۴ خرداد ماه) در نشست هم‌ اندیشی با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به ارزش فعالیت اصحاب رسانه در جامعه اشاره و اظهار کرد: اصحاب رسانه با فعالیت خود می‌توانند به اقتدار نظام کمک کنند.
 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه قدرت رسانه از قدرت نظامی هم بیشتر بوده و رسانه‌ها با انتقال اخبار و اطلاعات، مشکلات و کمبودها، فرهنگ‌سازی و ایجاد شور و نشاط در عرصه‌های مهم ثابت کرده‌اند که در حیات جامعه می‌توانند نقش موثری داشته باشند.
 

محمدی یادآور شد: همواره فضای حاکم بر انتخابات استان امن بوده و همکاری اصحاب رسانه می‌تواند امنیت را بیش از پیش بر فضا حاکم کند.
 

وی تاکید کرد: نخستین انتظار ما از اصحاب رسانه ایجاد فرهنگ‌سازی برای تشویق مردم برای رفتن به سمت انتخاب اصلح و اولویت دادن منافع عمومی بر منافع شخصی است.
 

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فضایی را که رسانه‌ها ایجاد می‌کنند در هر شرایطی تأثیرگذار است، باید تلاش شود زمینه ایجاد مشارکت گسترده را به عنوان یک راهبرد و ضرورت فراهم کنیم.
 

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری نیاز اساسی نظام و از مواردی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید فراوان دارند، گفت: مشارکت حداکثری باعث می‌شود امکان انتخاب فرد اصلح به خوبی فراهم شود.

کد خبر 1060212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha