بیان خاطرات و نقل قولهای شهدا خدمت همه جانبه به کشور است

حجت الاسلام سبزیان گفت: در واقع خاطرات شهدا و نقل قولها تلنگری برای جامعه در جهت خدمت همه جانبه به کشور و آرمانهای انقلاب اسلامی است و هر گونه کوتاهی در این امر به مثابه خیانت به خون شهداست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «علی اکبر سبزیان» در دیدار با خانواده شهید رجب محمدزاده معروف به «بابا رجب» با اشاره به 8 سال دفاع مقدس گفت: در این جنگ تحمیلی و به واسطه قدرت طلبی مذبوحانه رژیم بعث عراق، خانواده های بسیاری یک و یا چند تن از اعضای خانواده خود را از دست داده اند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با بیان اینکه جانبازان، شهدا و خانواده های اینها فروتنی خاصی در ارائه رشادتهای خود داشته اند، افزود: شهدا و جانبازان اسوه های صبر و خانواده های آنان نیز اسطوره های صبر و استقامت هستند و امیدوارم ما مردم نیز به واسطه مجالست با این عزیزان درس زندگی بگیریم و بخشی از اهداف آنان را در مسیر خود دنبال کنیم.

 

وی با اشاره به امنیت و آرامش جامعه امروز، افزود: یقینا در هر جای دنیا که اینگونه رشادتها و ایثارگری هایی اتفاق بیافتد مردم قدردان آن هستند بالاخص مردم شریف ایران که همیشه ثابت کرده اند قدر دان هستند.

 

حجت الاسلام سبزیان خاطرات و نقل قولهای شهدا را مهم خواند و گفت: در واقع این خاطرات و نقل قولها تلنگری برای جامعه در جهت خدمت همه جانبه به کشور و آرمانهای انقلاب اسلامی است و هر گونه کوتاهی در این امر به مثابه خیانت به خون شهداست.

 

گفتنی است در پایان این دیدار با اهدای لوح از همسر و خانواده شهید رجب محمدزاده معروف به «بابا رجب» تقدیر شد.

کد خبر 1060245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha