سپاه ثارالله و جمعیت هلال احمر استان کرمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه تشکیل قرارگاه مشترک امداد و نجات« مرد میدان سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی» فی مابین سپاه ثارالله و جمعیت هلال احمر استان کرمان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، شامگاه سه شنبه (۴ خرداد) تفاهم نامه تشکیل قرارگاه مشترک امداد و نجات مرد میدان سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی فی مابین سپاه ثارالله استان کرمان و جمعیت هلال احمر استان کرمان منعقد شد.

 

این تفاهم نامه در راستای اجرای بند (ب) ماده 14 قانون مدیریت بحران کشور و توسعه اهداف بشر دوستانه و مشترک بین سپاه ثارالله استان کرمان به نمایندگی سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعیت هلال احمر استان کرمان به نمایندگی رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با رعایت قوانین و مقررات مربوط به طرفین و شرایط مندرج در این تفاهم نامه و به منظور استفاده بهینه از پتانسیل و ظرفیت های موجود منعقد شد.

 

 

موضوع تفاهم نامه ایجاد قرارگاه مشترک امداد و نجات به منظور توسعه همکاری ها و فعالیت های مرتبط با مدیریت مشارکت های مردمی در مدیریت بحران و استفاده از ظرفیت های طرفین در ارائه خدمات عام المنفعه و بشر دوستانه است.

 

اهداف تفاهم نامه هم ایجاد رضایتمندی اجتماعی از طریق هم افزایی ظرفیت های طرفین در مقابله با حوادث و بحران های احتمالی غیرمترقبه، ارتفای سطح تاب آوری، آمادگی جامعه و افزایش توان پاسخگویی مؤثر و سریع در برابر حوادث و سوانح، بهره مندی از توان و ظرفیت هلال احمر و سپاه ثارالله استان جهت حضور در عملیات و خدمات رسانی به مناطق محروم و آسیب پذیر استان و طرح های عام المنفعه استانی است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1060287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha