برگزاری نشست روشنگری به مناسبت هفته مقاومت و پایداری

موسوی گفت: نشست روشنگری با موضوع آزاد سازی خرمشهر و اهمیت حضور در انتخابات به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع شهر وردنجان برگزار شد.

سید «حامد موسوی وردنجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نشست روشنگری با موضوع آزاد سازی خرمشهر و اهمیت حضور در انتخابات به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع شهر وردنجان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه زهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر به عنوان نماد پایداری و مقاومت ایرانیان در تمام طول تاریخ است که تمام جهانیان را به تحسین وادار کرد.

 

وی در ادامه در خصوص اهمیت حضور در انتخابات و اینکه شاخص ها و ملاک ها با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید مدنظر داشته باشند را تشریح کرد.

 

موسوی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت ملت ایران عامل حیات عزتمندانه و قدرتمندانه انقلاب اسلامی و ماندگاری آن با وجود تمامی توطئه های شوم دشمنان است، تصریح کرد: پیروزی امروز ایران اسلامی در جنگ های مختلف از جمله اقتصادی و فرهنگی به برکت همین ایستادگی و مقاومت است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه زهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان بابیان اینکه تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن، بصیرت افزایی، روشنگری و اطاعت از مقام معظم رهبری است گفت: با قرار گرفتن پشت سر ولی فقیه و اطاعت از رهبری در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن پیروز  خواهیم شد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن در فضای مجازی برنامه‌ها زیادی را علیه انقلاب و مردم اجرا می‌کند و حتی بسیاری از کسانی که زمانی مسئولیت هم داشته اند به این جنگ دامن می‌زنند.

 

کد خبر 1060331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha