عملیات فرهنگی اجتماعی محرم در ۱۲ کارگروه تخصصی برگزار می شود

حجت الاسلام دیلمی گفت: عملیات فرهنگی اجتماعی محرم در ۱۲ کارگروه تخصصی در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام «رضا دیلمی» در گفتگویی با محوریت آغاز عملیات فرهنگی اجتماعی محرم در استان با اشاره به اهمیت فرهنگ مقاومت و شهادت، اظهار کرد: گفتمان عاشورایی در تعالی نظام اسلامی، نقش بی بدیل و بی نظیری دارد.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: درس های مکتب عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی در برابر استکبار، همواره منشاء تحول و اعتلای اسلام ناب بوده است.

 

وی ادامه داد: گفتمان عاشورایی، عنصر و مولفه مهم ایجاد رویش های انقلابی و جهادی می باشد و به فرموده امام راحل، زنده ماندن اسلام ناب، ریشه در محرم و صفر دارد.

 

حجت الاسلام دیلمی بیان کرد: پیام عاشورا و پیام سیدالشهدا(ع) به بشریت، عدالتخواهی، مبارزه با استکبار، امر به معروف و نهی از منکر و نشر فضیلت ها و ارزشها است.

 

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در راستای بسط و گسترش فرهنگ عاشورایی، برنامه های متنوعی را در قالب عملیات فرهنگی اجتماعی محرم در ۱۲ کارگروه تخصصی اعم از رسانه، هیئت، مسجد، بانوان، کودک و نوجوان، تبلیغ نوین، محتوا و ارتباطات و غیره با استفاده از ظرفیت عظیم تشکل های دینی و انقلابی، مراکز قرآنی، فعالان و نخبگان فرهنگی و کنشگران اجتماعی، آغاز نموده است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در این فرایند عملیاتی پیش بینی شده، ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ابتکار، نوآوری، خلاقیت و ایده های برتر فرهنگی در راستای نشر مولفه های ماندگار مکتب عاشورا و مقابله با جنگ روانی دشمن است.

 

کد خبر 1060341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha