تسهیلات رونق تولید در سال ۹۹ با ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شد

ربیعی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال و رونق تولید گفت: تسهیلات رونق تولید در سال ۹۹ با ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « رامین ربیعی» در جمع خبرنگاران در خصوص روند برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در جریان تحقق شعار سال گفت: تسهیلات رونق تولید در سال ۹۹ با ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شد. 

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: رتبه استان البرز در جریان ارائه تسهیلات خدماتی و تولیدی رتبه نخست کشور است که این مهم به واسطه اهتمام مسئولان و متولیان امر محقق شده است. 

 

وی اظهار کرد: طی سال گذشته ۳۳۹ واحد تولیدی با ارزشی برابر با ۲۳ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال فعالیت کردند که این مهم در راستای شعار سال و با چارچوب تحقق رونق تولید انجام شد.

 

ربیعی بیان کرد: استان البرز طی سال ۹۹ در جریان تسهیلات به ۹۸ واحد تولیدی به میزان ۵ هزار و ۳۸۳ ریال در مرتبه دوم کشوری قرار گرفت.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و اصناف با مراجعه به سامانه  https://www.behinyab.ir درخواست خود را به منظور دریافت تسهیلات ثبت کنند. 

 

کد خبر 1060360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha