مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد قزوین با خانواده شهید شعبان زینالی دیدار کرد

حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به همراه اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با خانواده شهید شعبان زینالی در قزوین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، به مناسبت سوم خرداد حجت الاسلام «علی رمضانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به همراه «محمد حسین اسماعیلی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز (چهارشنبه 5 خرداد) با خانواده شهید شعبان زینالی در قزوین دیدار کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در این دیدار بیان کرد: خانواده شهدا در صبر و استقامت الگو هستند و تجلیل از این خانواده ها وظیفه ای است که همه ما باید آن را مورد توجه قرار دهیم.

 

حجت الاسلام رمضانی یادآور شد: تجلیل از خانواده های شهدا در واقع به معنی استمرار راه و حرکت شهدا است و این دیدارها یادآوری و تأکید مجدد بر این امر است و ان شاالله همه بتوانیم محکم و استوار ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

گفتنی شهید شعبان زینالی به عنوان سرباز ارتش در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و در ۲۳ اسفند سال ۱۳۶۳ و در سن ۲۰ سالگی در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید، پیکر مطهر این شهید مدت ها در منطقه جا مانده بود که پس از تفحص و در سال ۱۳۷۳ در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده شد.

کد خبر 1060380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha