انتفاضه فلسطین روز به روز در حال تقویت است/ رژیم صهیونیستی با بحران مشروعیت روبرو است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتفاضه مردم فلسطین روز به روز در حال تقویت است، گفت: رژیم صهیونیستی با بحران مشروعیت روبرو است و به دلیل همین بحران شروع به فرافکنی کرده است.

محمود عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به پیروزی انتفاضه مردم فلسطین گفت: انتفاضه فلسطین برای استیفای حقوق اساسی و انسانی یک ملت بنا شده است و به همین خاطر در سیر تاریخی نه تنها تضعیف نشده است بلکه روز به روز نیز تقویت شده است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتفاضه فلسطین در مقابل رژیمی که با بحران مشروعیت روبرو است، روز به روز در حال قوی شدن است. در حال حاضر رژیم صهیونیستی با توجه به بحران مشروعیتی که برایش پیش آمده است بیشتر در منطقه احساس حقارت می کند و به همین دلیل نیزشروع به فرافکنی کرده است و جنگ هایی که آغاز کرده است به نوعی فراکنی است.

 

وی ادامه داد: انتفاضه مردم فلسطین اگر زمانی مسلح به سنگ و سلاح های سرد بود امروز به سلاح های گرم و موشک مجهز شده است و طبیعتا خطری که امروز رژیم صهیونیستی احساس می کند، خطر جدی است. با وجود اینکه این رژیم تا دندان مسلح است اما احساس تهدید و خطرش بیش از پیش شده است و این روز به روز مضاعف خواهد شد.

 

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حق مردم فلسطین این است که سرنوشت شان را خودشان انتخاب کردند و بر مبنای قاعده دموکراسی که غرب در ظاهر شعارش را می دهد، این مردم سرنوشت سیاسی شان را اتخاب کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در جنگ یازده روزه اخیر قدرت مردم فلسطین اثبات شد و رژیم صهیونیستی جنگی را که خودش شروع کرده بود، یکطرفه با اعلام آتش بس پایان داد.

کد خبر 1060437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha