آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان همدان را داریم

آزادبخت با بیان اینکه در فضای مجازی با هر گونه تخریب و اخبار غیرواقعی انتخاباتی برخورد خواهد شد، گفت: همه برنامه‌ها باید با مجوز فرمانداری و بر اساس قانون صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «مصطفی آزادبخت»  صبح امروز (5 خرداد) در جلسه ستاد انتخابات و امنیت استان همدان با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و قانونی است ، گفت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان همدان را داریم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه همه باهم برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنیم ، افزود: تبلیغات همراه با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی به ستادهای انتخاباتی در استان ابلاغ خواهد شد.

 

وی با تأکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در استان همدان و همکاری و تعامل خوب با ستاد انتخابات استان افزود: هرگونه تجمع باید از فرمانداری‌ها مجوز داشته باشد و همه برنامه‌ها باید با مجوز فرمانداری و بر اساس قانون صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات انجام گیرد بیان کرد: در فضای مجازی با هر گونه تخریب و اخبار غیرواقعی انتخاباتی برخورد و جلوی هر گونه تخلف گرفته خواهد شد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان همدان، گفت: پنج هزار و ۴۴۵ نفر نیز برای عضویت در شوراهای روستایی این استان داوطلب شدند که ۲۰۵ نفر از داوطلبان معادل ۳.۷ درصد زن و مابقی مرد هستند.

کد خبر 1060450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha