۲ پروژه صنعتی در دزفول به بهره‌برداری رسید

با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، اولین خط تولید میلگرد نانو کامپوزیت و واحد صنعتی تولید کابل شارژر در دزفول  به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» در مراسم بهره برداری از ۲ طرح صنعتی در دزفول که با حضور عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان برگزار شد اظهار کرد: در گذشته به دزفول موشک می‌زدند اما امروز با اقداماتی که در دزفول انجام می‌گیرد ما به قلب دشمن موشک می‌زنیم.

 

فرماندار دزفول افزود: شرکت گسترش امواج کرخه یکی از افتخارات این شهرستان است که به وسیله فرزندان این دیار فعال شده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت بیشتر آن از جمله راه اندازی خط تولید گوشی و تبلت اندروید باشیم.

 

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری این شرکت ۵۰ میلیارد ریال راه اندازی و ۷۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

 

فرهمندپور با اشاره به احداث اولین خط تولید میلگرد نانو کامپوزیت در دزفول اضافه کرد: انجام اینگونه اقدامات خوب است که می‌تواند تحول ایجاد کند و ما در حوزه‌های مختلف در شهرستان دزفول ظرفیت‌های بسیاری داریم که به جای دیدن نیمه خالی لیوان باید بر آنها بالید.

 

وی میزان سرمایه گذاری این واحد صنعتی را ۵۰ میلیارد ریال برشمرد و عنوان کرد: این واحد صنعتی در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در شهرک صنعتی شماره احداث شده که ۱۵ فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرده است.

 

فرهمندپور یاد آور شد: تکمیل چرخه تولید و ساماندهی سرمایه گذاری در شهرستان وظیفه ماست که قطعا برای انجام این امر اقدامات لازم صورت خواهد گرفت و از تولیدات داخلی شهرستان حمایت خواهیم کرد.

 

کد خبر 1060462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha