شهدا؛ پیشانی فعالیت های کانون خادمین صاحب الزمان بردسیر/خاطرات شهدای مدافع حرم در حال ثبت است

کانون فرهنگی هنری خادمین صاحب الزمان مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی بردسیر که در سال ۸۵ تأسیس شده، محور و تمرکز فعالیت های خود را در زمینه شهدا قرار داده است.

ملک قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان گفت: کانون فرهنگی هنری خادمین صاحب الزمان مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی بردسیر در سال ۸۵ تأسیس شد و هم اکنون ۳۰۰ نفر عضو فعال دارد که در سامانه بچه های مسجد هم ثبت شدند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری خادمین صاحب الزمان بردسیر افزود: علاوه بر فعالیت هایی که کانون در ماه مبارک رمضان انجام داد؛ مهم‌ترین فعالیت آن مباحث فرهنگی، آموزشی و قرآنی است.

 

وی به دیدار مستمر با خانواده شهدا توسط اعضای کانون به عنوان یکی از برنامه های اصلی اشاره و بیان کرد: به ویژه با خانواده شهدای مدافع حرم دیدارهایی انجام و خاطرات شهدا ثبت شده است.

 

ملک قاسمی تهیه و توزیع لوازم التحریر مزین به نام شهدا، اهدای ساعت دیواری مزین به نام شهدا و هدیه به خانواده شهدا و برگزاری نمایشگاه سردار دل ها و تهیه بروشور از زندگینامه سردار سلیمانی را از دیگر فعالیت های کانون در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

 

وی همچنین به راه اندازی مهد قرآنی مسجد با حضور تعدادی از نونهالان مسجدی و ارائه آموزش های قرآنی، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی، توزیع کمک‌های مؤمنانه و هر دو ماه یکبار ذبح گوسفند قربانی و توزیع گوشت آن میان نیازمندان هم اشاره کرد.

کد خبر 1060482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha