دلگرمی دادن به مردم برای حضور حداکثری در انتخابات مهمترین وظیفه بچه های مسجد است

روشنعلی گفت: مسجدی ها در دوران مختلف انقلاب پا به میدان بودند و اکنون هم دلگرمی دادن به مردم برای حضور حداکثری در انتخابات مهمترین وظیفه بچه مسجدی هاست.

« مصطفی روشنعلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: انتخابات امسال مرحله مهمی از تاریخ انقلاب است که باید تلاش کنیم با دوری از یاس و ناامیدی، مردم را به حضور در انتخابات دلگرم کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد قائم بهشهر افزود: امیدآفرینی در بین مردم جامعه و دوری از ناامیدی هایی که با گرانی های پی درپی دامن گیر اقشار مختلف شده است و ثبات اقتصادی می تواند مردم را به ادامه راهی که در پیش گرفته اند امیدوار کند.

 

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی خاطر نشان کرد: نسخه مشکلات کشور توجه به ظرفیت درون  است و باید برای رفع مشکلات باید از ظرفیت داخلی و نیروهای عظیم جوانان استفاده کرد.

 

روشنعلی گفت: به مسجدی ها در دوران مختلف انقلاب پا به میدان بودند و اکنون هم  دلگرمی مردم برای حضور حداکثری در انتخابات مهمترین وظیفه به مسجدی هاست.

 

وی همچنین به شاخص های  انتخاب اصلح  در انتخابات اشاره کرد و افزود: فردی که دلسوز مردم باشد، دغدغه رفع مشکلات را داشته باشد، مومن، انقلابی و پا به کار انقلاب باشد و برای ارزش ها و آرمان های انقلاب دغدغه داشته باشد گزینه مناسبی برای انتخاب است.

 

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد قائم بهشهر تصریح کرد:  توجه به اقشار مختلف جامعه و دوری از باندبازی ها و تک روی ها مساله مهمی است که باید به آن توجه شود و بدانیم مسیر بسیاری از دگرگونی ها از انتخابی درست و صحیح در پای صندوق های رأی است.

 

روشنعلی یادآور شد: سیاست دشمن این است که از با استفاده از نقاط ضعف، مردم را نسبت به اصل نظام و انقلاب دلسرد کند و لذا باید تلاش کرد تا با نشان دادن نقاط قوت و کارهای انجام شده مردم به ادامه انقلاب و حضور در انتخابات دلگرم شوند و باید از طرفیت مساجد و کانون های مساجد استفاده کرد.

کد خبر 1060484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha