مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را برهم می زند

حجت الاسلام عزیزی، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه‌های برنامه‌ریزی شده دشمن علیه ملت ایران را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام عبدالله عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دشمنان  از ماه ها قبل با تبلیغات وسیع و گسترده به دنبال پشت کردن مردم‌ به صندوق های رای و مایوس کردن مردم هستند.

 

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه افزود: تکلیف امروز ما علاوه بر نظارت و بازرسی افزایش حضور مردم پای صندوق های رای و برگزاری پر شور انتخابات است تا سرنوشت کشور توسط خود مردم تعیین شود.

 

وی بابیان اینکه امیدواریم شاهد حضور جریان های مختلف و حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رای باشیم، خاطر نشان کرد: حضور پر شور مردم در عرصه انتخابات، عاملی برای تقویت بیش از پیش انقلاب اسلامی است و  هرچه حضور در این عرصه پر شورتر باشد، دشمنان عصبانی ترو ناراحت تر خواهند شد.

 

 حجت الاسلام عزیزی  با اشاره به اینکه تنها راه مأیوس شدن دشمنان، قوی شدن ایران است، تصریح کرد: شرکت و حضور پرشور تمامی سلایق سیاسی و مردم در انتخابات باعث قوی شدن ایزان در برابر دشمنان خواهد شد و اجازه نخواهد داد دشمنان توطئه های خود را عملی کنند.

 

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: رعایت احترام متقابل و پای‌بندی به اصول و قوانین انتخابات سالم انتظار مهم ما از کاندیداها و طرفداران آن‌ها است، به خصوص در شرایطی که در آستانه انتخابات قرار گرفته‌ایم و فضای تبلیغات انتخاباتی به سرعت در حال شکل‌گیری است.

 

 

 

کد خبر 1060523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha