افزایش ۶۷ درصدی کمک معیشت خانوارهای مددجو  امداد

رضایی ، گفت: کمک معیشت خرداد ماه خانوارهای مددجو مشمول افزایش ۶۷ درصدی شد که با این میزان افزایش؛ خانوارهای تحت حمایت پنج نفره و بیشتر تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در ماه کمک معیشت خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، محمود رضایی، گفت: این افزایش از خرداد ماه امسال در کمک معیشت خانوارهای مددجو عادی و مشمول تبصره ۱۴ لحاظ شده و خانوارهای مددجو تا اردیبهشت سالجاری حداکثر تا سقف ۶۲۰ هزار تومان در ماه دریافت می کردند.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه با افزایش ۶۷ درصدی کمک معیشت، از ماه جاری خانوارهای مددجوی یک نفره ۳۵۰ هزار تومان در ماه دریافت می کنند، بیان کرد: این کمک معیشت برای خانوارهای مددجوی دو نفره به ۵۰۰ هزار تومان، برای خانوارهای تحت حمایت سه نفره به ۷۰۰ هزار تومان و برای خانوارهای چهار نفر به ۹۰۰ هزار تومان در ماه افزایش پیدا کرده است.

 

وی تاکید کرد: با افزایش کمک معیشت ماهانه خانوارهای تحت حمایت میزان کمک معیشت دریافتی خانوارهای پنج نفره و بیشتر نیز به بالای یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

 

 رضایی تصریح کرد: افزایش کمک معیشت ماهانه با هدف کمک به خانواده های تحت حمایت و با مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

کد خبر 1060540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha