حجت الاسلام صفری رییس مجمع نمایندگان گیلان شد

حجت‌الاسلام «صفری ملک میان» نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی رئیس مجمع نمایندگان گیلان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» نماینده مردم شهرستان‌های روسر و املش امروز(چهارشنبه، 5 خرداد) به عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد.

 

«محمد صفری ملک میان» نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت این خبر را تایید کرد و با بیان اینکه دوره ریاست وی در مجمع نمایندگان گیلان از 18 خرداد آغاز می‌شود اظهار داشت: جلسه مجمع امروز در تهران برگزار شد.

 

وی سومین رییس مجمع نمایندگان گیلان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است که از چهارشنبه( 19 خرداد) به عنوان رییس جدید مجمع شروع به کار خواهد کرد

 

گفتنی است، در جلسه امروز مجمع نمایندگان گیلان، حجت‌الاسلام محمد صفری ملک میان نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با قرعه‌کشی انجام شده، به عنوان رییس دوره‌ای مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد. رسول فرخی میکال، نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل و نماینده معین شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، رئیس سابق مجمع نمایندگان استان گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود و قبل از وی هم احمد دنیامالی نماینده مردم شهرستان بندرانزلی این سمت را بر عهده داشت.

 

 

کد خبر 1060570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha