دغدغه هنرمندان سینما پول نیست

الماسی گفت: دغدغه هنرمندان سینما پول نیست و امروزه با سینما کنترل افکار جوامع بشری رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «جهانگیری الماسی» شامگاه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد) در دیدار عوامل و داوران چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: دغدغه هنرمندان سینما پول نیست و امروزه  با سینما کنترل افکار جوامع بشری رقم می خورد.

 

این هنرمند برجسته عرصه سینما ادامه داد: این کنترل فکری مثل سینمای پیشین با روایت قصه و داستان رقم نمی خورد و جوامع بشری را نامحسوس کنترل می کند و بدون اینکه مخاطب متوجه شود نکاتی در مغز انسان ها مثل ویروس کرونا نشر داده می شود و بهره برداری درستی نیز از این هنر صورت می گیرد.

 

الماسی بیان کرد: احتیاج داریم که با عنایت بیشتری مثل نماینده ولی فقیه در استان گلستان از هنرمندان سینما استان حمایت کنند، برخی از مدیران نگاه شان به مسائل علوم انسانی با شابلون و خط کشی های فکری است و از دوران این مدیریت خیلی گذشته است و امروز جوامع و سلیقه و تمایل را طوری دیگر کنترل می کنند.

 

وی افزود: سینما در دنیا به دلیل ویروس کرونا در رکود قرار دارد و امروز مردم از طریق تلویزیون بسیاری از برنامه ها را دنبال می کنند، نگاه تخصصی علما می تواند به ما کمک کند.

 

کد خبر 1060676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha