هدف از انتخابات، رشد و کمال مردم و خدمت به نظام و اسلام است

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اهداف پیش روی انتخابات در نظام اسلامی گفت: هدف از انتخابات، رشد و کمال مردم و خدمت به نظام و اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمدرضا ناصری یزدی» امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: بسترسازی برای امیدوار کردن مردم و قراردادن در مسیر هدایت و رفع شبهات به عنوان وظایف رسانه است.

امام جمعه یزد بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر اساس نظام اسلام، پیام قرآن، حرکت انبیا و هدف زندگی تشکیل شده است و اگر حاکمیتی در این نظام تشکیل می شود، هدفش این نقطه است که مردم را به سرمنزل مقصود و کمال برساند.

آیت الله ناصری یزدی ادامه داد: هدف از انتخابات، هدف حاکمیت یک گروه و سلطه گروهی نیست بلکه هدف ما رشد کمال مردم و خدمت به اسلام و نظام بوده است.

وی در خصوص مسائل استانی گفت: مسائل استان نیازمند درایت است و در خصوص مسائل آب استان نیز باید بررسی های مختلف صورت گیرد و راهکارهای مختلف برای انتقال آب پیگیری شود و در خصوص آب تابستان استان نیز برنامه ریزی داشته باشیم تا به مشکل روبرو نشویم.

امام جمعه یزد گفت: نمایندگاه استان نیز باید متحد باشند و درگیر مباحث انتخابات نشوند تا باعث نشود از مسائل استان غافل شوند.

آیت الله ناصری یزدی بیان کرد:  مسئولان و نمایندگان استان در خصوص مسائل کلی استان نیز توجه داشته باشند و با اتحاد و همبستگی در مجموع مسائل استان داشته باشند و مسکلات را با هم حل کنند.

وی گفت: ما باید در استان در خصوص مسائلی که مردم به آن درگیر هستند و مشکل ایجاد کرده با تدبیر برخورد کنیم و الان انتخابات را در پیش داریم که نباید در این میان خدمات به مردم فراموش نشود و به ندای مردم لبیک گفته شود.

امام جمعه یزد گفت: وظیفه ما و مردم شرکت در انتخابات است و برای حمایت از بزرگی، تعالی و خون شهدا در انتخابات شرکت کنند.

آیت الله ناصری یزدی بیان کرد: الان دنیا نمیخواهد این نظام وجود داشته باشد و سعی دارند تا نگذارند حکومت انقلابی روی کار بیاید و برای هدف خود شاهد بودیم که بسیاری از ترورها و مشکلات را بوجود آوردند.

وی گفت: در ارتباط با مسئله جمعیت نیز متاسفانه در گذشته تصمیم هایی مبنی بر بی احتیاطی گرفته شده و جمعیت ما نیز رو به افول است و با توجه به این که عزت هر کشوری بر اساس نیروی جمعیتی آن است ما در این مسیر باید حرکت کنیم.

امام جمعه یزد بیان کرد: ما باید باور کنیم که روزی انسان ها دست خداست و متاسفانه در کشور ما 500 هزار سقط جنین داریم که اگر این آمار درست باشد نگران کننده است و خیانت است.

وی افزود:  یکی دیگر از مسائل مهم در خصوص دانش بنیان ها است و باید در این زمینه بیشتر فعالیت کنیم و مسائل استان بسیار مهم است که صنعت، کارگری، آب، معادن استان نمونه آنها است که لازمه آن هماهنگی است.

 

کد خبر 1060718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha