برگزاری انتخابات در تراز جمهوری اسلامی در اولویت همه فعالیت ها قرار گرفته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: رویکرد همه عاملان، برگزاری انتخابات در تراز جمهوری اسلامی و براساس سیاست های ابلاغی رهبر است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان،«احمد برادران» در جلسه مشترک هیات اجرایی، بازرسی، نظارت و اعضای شورای تامین شهرستان فاروج گفت: از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اثر گذاری هر شهروند در امور کشور است.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: ما وظیفه داریم که بستر حضور مردم در صحنه و فرآیند انتخابات را فراهم کنیم.

 

 

برادران گفت: از مهمترین اقتضائات جمهوری ایران اسلامی، توجه به مردم سالاری و نقش آنان در جامعه است و این مهم به وفور در بیانات امام راحل و رهبر انقلاب مشاهده شده و می شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه 13 اصل قانون به مشارکت و حضور مردم در صحنه پرداخته افزود: در بیش از 40 سال هیچگاه رویداد انتخابات تحت تاثیر هیچ موضوعی قرار نگرفته است و در موعد مقرر خود برگزار شده است.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمن  به این نظام چشم طمع دارد، گفت: آنان برای تحقق اهدافشان در پی ایجاد مانع  در مشارکت مردم در این رویداد مهم هستند.

 

 

برادران افزود: یکی از مهمترین اولویت های مطرح شده از سوی رهبری در حوزه انتخابات مشارکت حداکثری مردم است که هر کس به سهم خود باید برای تحقق آن باید تلاش کنند.

 

 

فرماندار فاروج هم گفت: به محض آغاز فعالیت های ستاد انتخابات 30 نفر معتمد به هیات نظارت معرفی شد.

 

 

ابوالحسن نجفی حاج تقی افزود: هیات اجرایی و هیات نظارت با رعایت بی طرفی صلاحیت ها را بررسی و آرا خود را در موعد مقرر خود اعلام کردند.

 

 

وی با اشاره به اینکه در هر شعبه رای گیری  حداقل 17 نفر فعالند، افزود: اولویت کار همه فعالان حوزه انتخابات رعایت قانون و اعتماد آفرینی برای مردم است.

 

 

 

کد خبر 1060738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha