کاندیداها با مدیریتی موثر و کارآمد فعالیت های تبلیغاتی خود را ساماندهی کنند

کنجوریان ، گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی با مدیریتی موثر و کارآمد فعالیت های تبلیغاتی خود را بر اساس قانون ساماندهی نمایند و چهره شهر را مخدوش نکنند.

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: یکی از قدیمی ترین روش‌های تبلیغات انتخاباتی حضور کاندیداها در بین عموم مردم یا برگزاری مراسماتی است که انبوهی از مردم در آن حضور دارند ، اما با توجه به شیوع کرونا پیگیری استفاده از این روش اصلا به صلاح نیست و توصیه می شود از ایجاد هرگونه تجمع خودداری شود.

 

فرماندار شهرستان هرسین افزود: کاندیداها برای معرفی خود و برنامه هایشان می توانند از شیوه‌های مدرن و کاربردی استفاده کنند چون روش های سنتی مانند دیوار نویسی و نصب پوستر در فضای شهری و بر روی اماکن‌ شخصی ، دولتی و اداری علاوه بر مخدوش نمودن منظر شهری نارضایتی و اعتراض شدید مردم ، پیگیری قضایی و تذکرات جدی و کتبی به کاندیداها را بدنبال خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: استفاده از پنل های پیامکی ، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی علاوه بر اینکه میتواند ابزاری مهم در معرفی کاندیداها و برنامه های آنان باشد قابلیت مرور و مطالعه دقیق را برای مردم فراهم می سازد. 

 

کنجوریان با تاکید بر اینکه عدم رعایت اخلاق و تخریب یک آسیب در بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محسوب می شود اظهار کرد: تیم های تبلیغاتی کاندیداها  با رعایت اخلاق و پرهیز از هرگونه تخریب ، غلو و افراط گرایی برنامه های خود را اجرا و کاندیداها نیز اخلاق مداری را بعنوان مرکز ثقل و از بایسته های فعالیت های تبلیغاتی خود قرار دهند و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

 

فرماندار هرسین در پایان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باعث ترس دشمن از انقلاب و نظام خواهد شد و تمامی نقشه های شوم آنها را باطل می کند. 

 

 

کد خبر 1060773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha