مسابقه نقاشی امام مهربانی ویژه کودکان و نوجوانان در فهمای تفرش

شعبانی از برگزاری مسابقه نقاشی امام مهربانی ویژه کودکان و نوجوانان همزمان با ارتحال امام خبر داد.

«ابراهیم شعبانی» ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) مسابقه نقاشی با عنوان «امام مهربانی» ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری، بقیه الله مسجد زاغرم تفرش با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان علاقمند می توانند آثار خود را تا 20 خرداد ماه به شماره واتساپ 09184349302 ارسال کنند، افزود: این مسابقه ویژه کودکان 6 تا 10 سال و نوجوانان 11 تا 16 سال است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تبیین سیره و منش امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جامعه امری ضروری است، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به جامعه هدف و اعضای خود که بیشتر کودکان و نوجوانان هستند نقش مهمی در این راستا دارند.

 

شعبانی همچنین با شاره به اینکه این مسابقه با تکنیک آزاد برگزار می شود ادامه داد: آثار ارسالی در کانال تلگرام کانون به آدرس @kanoontafresh بارگذاری می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله؛ مسجد زاغرم تفرش با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی هر چه بیشتر اقشار جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان با امام خمینی (ره) است، اضافه کرد: ترویج و تبیین آرمان های امام راحل و اهداف انقلاب در جامعه امری ضروری است.

 

وی اضافه کرد: همه افراد به ویژه مسئولان و متولیان فرهنگی در این زمینه وظیقه دارند و حتی با برگزاری برنامه های کوچک می توانند در راستای شناساندن ابعاد و شخصیت این بزرگ مرد فرزانه تاریخ اسلام نقش آفرینی کنند.

کد خبر 1060788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha