نخستین نشست جبهه علمی فرهنگی کشور در کاشان برگزار شد

نخستین نشست جبهه علمی فرهنگی کشور با حضور جمعی از اساتید بسیجی در دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی شهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، نخستین نشست جبهه علمی فرهنگی کشور با حضور جمعی از اساتید بسیجی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی شهرستان کاشان برگزار شد.

 

 در این نشست حسین عبدالهی فر معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور طی سخنانی به تشریح ماموریت و فلسفه شکل گیری این جبهه و کارکردهای آن پرداخت و اساتید را به همکاری با این جبهه فرهنگی در شناسایی مسائل و مشکلات و ارائه راهکار به مسئولان کشور تشویق کرد.

 

حجت الاسلام منصور فرجی مدیر حوزه های علمیه کاشان هم در این نشست طی سخنانی به فاصله غدیر خم تا رحلت پیامبر اکرم صلوات الله علیه اشاره کرد و گفت: نخستین جنگ نرم در این فاصله ۷۰ روزه اتفاق افتاد به طوری که کسی با حضرت علی علیه السلام هیچ گونه مقابله ای نکرد اما بعد از رحلت پیامبر(ص) از حضرت علی(ع) فاصله گرفتند و این آغاز  مشکلات و اختلاف در دنیای اسلام بود.

 

همچنین در این مراسم غلامرضا حسنی مقدم مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ ای استان اصفهان به تبیین مفهوم علم جریان شناسی پرداخت و گفت: اساتید دانشگاه باید گذشته و حال و آینده هر جریانی را مورد مطالعه قرار دهند و آنچه که در ۴۲ سال گذشته رخ داده را واکاوی کنند تا نسبت به وضعیت موجود و پیش بینی آینده درک درست و نسبت به تفکر و رفتار جریانات مختلف بینش و بصیرت لازم را داشته باشند./

کد خبر 1060792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha