امروز اصلی ترین رخداد کشور حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است

آیت الله علما، گفت: امروز اصلی ترین رخداد کشور حضور حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای برای انتخاب اصلح است.

به گزارش  خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، آیت الله مصطفی  علما در دیدار روحانیون و طلاب شهرستان صحنه با آیت الله علما بر رعایت تقوا و ضرورت حساب نفس تاکید شد.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با استناد به حدیثی از امام علی (ع)، گفت : حضرت علی (ع) می فرمایند خودمان را در راه خدا بذل و بخشش کنیم، چون هیچ بن بستی ندارد، کسی که خودش را فدای خدا کند، خداوند هم جواب می دهد. وی افزود:باید خودمان تمام و کمال وقف خداوند کنیم زیرا خداوند می فرماید برای من خالص شوید و بندگی کنید.

 

آیت الله علما تاکید کرد: همه ما اسیریم ، اسیر دنیا، اسیر تعلقات دنیا، مثل پست ، ثروت ، مقام ، مسوولیت و این عبودیت و بندگی ست که ما را نجات می دهد.
 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر امام راحل این گونه نبود این انقلاب هم نمی توانست پیروز شود ، زیرا معامله با خدا تمام منفعت است و هیچ ضرری بر آن نیست. این استاد حوزه های علمیه خطاب به طلاب جوان خاطر نشان ساخت: تا جوان هستید از خود مراقبت کنید، زیرا باید از اول متوسل باشیم و عبودیت داشته باشیم ، به قول علامه طباطبایی (ره) بهترین تعبیری که از انسان در قرآن شده، عبد است، با خدا رفاقت کنید چون تنها جایی که ضرر ندارد رفاقت با خداست، تا به مقام بندگی برسید.

 

وی در پایان گفت:ببینیم روزی چند مرتبه از خدا درخواست داریم، ما را به راه راست هدایت نما و این کار آسانی نیست، زیرا، مزاحمت ها زیاد است و برای همین بندگی کردن خیلی سخت، اگر روح رفتار ما تعبد و بندگی باشد دنیا و آخرت از آن ما خواهد بود.

کد خبر 1060795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha