مشارکت حداکثری در انتخابات مهم ترین انتظار مردم از جامعه ورزشی است

عزیزی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مهم ترین انتظار مردم از جامعه ورزشی است، گفت: جامعه ورزش و جوانان تلاش می کند تا بتواند در انتخابات سرنوشت ساز ۱۴۰۰ برگ زرینی از افتخارات بی شمار نظام جمهوری اسلامی را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن عزیزی» امروز (5 خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در تقویم رسمی کشور روز 17 شوال برابر با سالروز جنگ خندق و نبرد دلیرانه حضرت علی (علیه السلام) با عمرو عبدود به عنوان روز ترویج فرهنگ پهلوانی نامگذاری شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر روی ترویج ارزش ها و تعالیم ارزشمند و حیات بخش اسلام بین جوانان بسیار تاکید دارند، افزود: جوانان قرار است پرچم ارزش های اسلامی را به دوش بکشند و بتوانند در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی به خوبی ایفای نقش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بحث مشارکت حداکثری و کمک به انتخاب اصلح از مهم ترین انتظارات مردم از جامعه ورزشی است، ادامه داد: امیدواریم جامعه ورزش و جوانان در انتخابات سرنوشت ساز 1400 بتواند برگ زرینی از افتخارات بی شمار نظام جمهوری اسلامی را رقم بزند.

 

عزیزی در ادامه بیان کرد: جامعه ورزش و جوانان یک جامعه مرجع و الگویی است و مردم از این جامعه انتظار دارند تا با حضور حداکثری به میدان انتخابات بیایند و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه جامعه ورزش و جوانان می تواند سهمی برای خود در کنار سایر اقشار جهت رقم زدن سرنوشت کشور داشته باشد، گفت: امیدواریم این جامعه بتواند در چهارچوب مردم سالاری دینی به وظایف خود به خوبی عمل کند.

کد خبر 1060797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha