برگزاری پنج تریبون آزاد انتخاباتی در سطح شهر قرچک/تشکیل کلاس های بصیرتی جهت مبلغان و مداحان

ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک با ذکر این نکته که در ایام انتخابات پنج تبریبون آزاد انتخباتی در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد گفت: کلاس های بصیرتی جهت مبلغان و مداحان در این اداره تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نشست خبر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک با اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام محمد عبدالعلی پور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک گفت: از زمان آغاز کرونا و ایجاد محدودیت برای برنامه های میدانی، مراسم و آموزش ما به سمت فضای مجازی پیش رفت و البته سعی کردیم هر دو هفته یکبار برخی از  علما و مبلغان را برای رایزنی در مورد مسائل مختلف در شهرستان گرد هم جمع کنیم و از نظرات این عزیزان بهره مند شویم.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این اداره نیز بیان کرد: راه اندازی دسته های عزاداری در شهادت و سوگواری ائمه در شرایط عادی، تهیه 1000 بسته معیشتی و 1500 افطاری ساده در ماه رمضان، اعزام هشت مرحله تیم جهادی پزشکی در روستاهای شهرستان  و انجام ویزیت رایگان و تهیه دارو برای حداقل دو هزار نفر، برگزاری کلاس های آموزش طب سنتی و اسلامی از جمله فعالیت های ما در مدت حضور بنده بوده است.

حجت الاسلام عبدالعلی پور در خصوص فقدان نداشتن حوزه علمیه برادران در شهرستان قرچک اظهار داشت:سعی کرده ایم با توجه به نبود حوزه علمیه برادران فضای آموزشی در این اداره برای متقاضیان به سمت مباحث طلبگی و علمی پیش برود و در حال حاضر چهل و پنج مبلغ تراز یک فعال خانم  و آقا  پرورش یافته اند که در حال فعالیت هستند و تعداد هیئات فعال ما در سامانه ۳۲۰ عدد ثبت شده است که همگی دارای پرونده می باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قرچک حمایت از روحانیون و جامعه ذکر را از اهداف سازمان دانست و ادامه داد: در ایام کرونا و با توجه به محدودیت فعالیت ها، طلاب و روحانیون و جامعه مداحان را برای دریافت خدمات به مراکز خیریه و درمانی معرفی کردیم.

وی در خصوص انتخابات نیز بیان کرد: جهت حضور حداکثری مردم و ایجاد نشاط انتخاباتی با دعوت از گروه های مختلف سیاسی پیش بینی برگزاری پنج تریبون آزاد در پنج نقطه شهر را انجام داده ایم که امیدواریم حضور سلایق سیاسی را در آن شاهد باشیم.

وی در پایان در خصوص آسیب  زدن برخی مبلغان و مداحان به روایات و احادیث نیز گفت: برای مبلغان خانم و آقا تشکیل پرونده شده است و کلاس های بصیرتی به جهت آسیب های فراوان در این شغل برای پیوند نخوردن به انحرافات تشکیل شده است تا مردم بتوانند بواسطه این مبلغان با حقایق سیره و روش اهلبیت(ع) و مبانی دین اسلام آگاه شوند.

کد خبر 1060809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha