اقشار محروم استان اصفهان صاحب منزل شدند

۲۲۰۰ خانوار محروم و آسیپ پذیر استان اصفهان با حمایت دولت صاحب منزل شدند که این پروژه توسط رئیس برنامه و بودجه کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «عباس رضایی» امروز در مراسم تحویل کلید تعدادی از منازل پروژه مسکن محرومین استان اصفهان گفت: سال گذشته احداث سه هزار واحد مسکن محرومین و هزار و 150 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان کلنگ زنی شد.

 

استاندار اصفهان افزود: تاکنون 2 هزار و 200 واحد از این مسکن محرومین تاکنون آماده و به بهره برداری رسیده که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور کلید آن ها تحویل متقاضیان می شود.

 

وی ادامه داد: برای احداث این خانه ها سازمان برنامه و بودجه کشور تسهیلات بلاعوض پیش بینی و پرداخت کرده و بخشی از آن نیز با ارائه تسهیلات ارزان قیمت تامین شده است.

رضایی اضافه کرد: حدود 400 واحد از مسکن مددجویان کمیته امداد نیز آماده شده و تکمیل بیش از چهار هزار مسکن اقشار محروم و نیازمند استان اصفهان تا شهریورماه انجام خواهد شد.

 

*حمایت سازمان برنامه بودجه برای محرومیت زدایی

 

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته اتفاق خوبی برای حل مشکل برخی از اقشار نیازمند جامعه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: سازمان برنامه بودجه برای محرومیت زدایی در این راستا حمایت کرده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه بخشی از این منازل محرومین در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و بخشی در مناطق روستایی است، خاطرنشان کرد: این پروژه در مناطق شهری به صورت انبوه سازی و در روستا به صورت تک واحدی است.

 

*بازدید و افتتاح پروژه های عمرانی در استان اصفهان

 

وی با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در این سفر یک روزه از پروژه مترو اصفهان و مجتمع آبرسانی بازدید خواهد شد.

 

رضایی اضافه کرد: علاوه بر افتتاح پروژه مسکن محرومان، افتتاح ساختمان جدید سازمان برنامه و بودجه و همچنین زمین چمن دانشگاه اصفهان نیز انجام خواهد گرفت.

 

کد خبر 1060840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha